Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je uitleg en ik ga dit zeker even meenemen als we bij de gyn komen.
    Het bruinverlies begint bij mij altijd 2 dagen voor ik ongesteld word, de eerste 2 dagen van mijn ongi zijn altijd heel erg heftig. Dit komt ook nog omdat ik 2 myomen in mijn baarmoeder heb zitten.
    In febr. ook in zkh geweest bij gyn en de eerste onderzoeken zagen er ook goed uit, dus nog even door proberen. Dit ook omdat we al een zoontje hebben. Maar wel blijven tempen, zodat ik het kan laten zien. Afgelopen maanden heb ik ook een aantal cycli gehad dat mijn temperatuur heel vreemd deed. Dus ben benieuwd wat de gyn in okt. zegt, maar hoop dat ik van tevoren nog zwanger mag raken en we niet de mmm in hoeven.
    Maar ik ben al bijna 37 en wil dus niet al te lang meer wachten, vandaar dat we tot oktober hebben afgesproken.

2. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Meiden kunnen jullie even mee turen.. ik heb 15 en 16 een positieve ov dus daar ergens mijn ei..
    Ik had erge zwangerschapsymptomen dus was nieuwgierig en heb een kv testje gister gedaan.. Dag zag ik een licht streepje nu heb ik er vanmorgen nog een gedaan en die was al iets donkerder.Ik zal eerst die van gister er op zetten en daarna die van vandaag maar is dan wel al heel erg snel na ei ??

3. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    En hier foto 2 van vanmorgen wat denken jullie ?

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Sasjuh83 en @lief Gefeliciteerd!!! Mooie testen!!

Spannend hoor Lief! Al zo lang bezig en dan nu spontaan zwanger net voordat jullie aan IVF zouden beginnen?! (als ik het goed lees in je onderschrift)
    Dat wordt duimen!! En ik duim mee hoor!!

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Tiepmiep....je test wordt donkerder!! Ik zeg gefeliciteerd!!

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zeg positief, gefeliciteerd! Je zit dan nu toch rond de 10 DPO of niet? Dan is ie al mooi duidelijk hoor.

7. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam

Dank je wel ik heb werkelijk waar geen idee:(. Ik weet dat ik 15 en 16 een ei in mijn scherm had staan gebruik ( persona ) En normaal een cyclus heb van 32 tot 35 dagen. Dus het is heel snel mijn laatste menstruatie was 1 juni.Ontpillen kan het niet zijn omdat wij het al een jaar met rubbertjes doen.. Dit is ronde 2.Dus dat zou een korte cyclus zijn en zo snel ook :).Ik snap er niets meer van maar ben wel voorzichtig blij..

8. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    tiepmiep, dikke proficiat! Eigenlijk heb je toch al duidelijke testen om zo vroeg voor je NOD te zitten.

Lief, hoeveel DPO was je bij je testen.

Alle andere meiden met een positest - en het waren er veel- dikke proficiat!

9. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tiepmiep, dat ziet er goed uit hoor voor 10dpo. :) Voorzichtig gefeliciteerd.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

zag weer mooie testen gefeliciteerd!!

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.080
    2.893
    113
    @liefkleintje: inderdaad we zouden net met IVF gaan beginnen..
    @Typmiep: ziet er positief uit hoor!!
    @chachake: van boven naar onderen: 13, 14 en 17 dpo :) (of allemaal 1 dagje later eisprong was 8 of 9 juni)

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wauw!! Al weer zo'n roze dag! Wat super meiden gefeliciteerd allemaal :D
    Geniet er lekker van!

Helaas was mijn test vanochtend nagenoeg negatief. Ik was er al wat bang voor na gistermiddag. Nu maar afwachten wanneer ik ong ga worden. Meestal heb ik de dagen voor mijn nod wat bruinverlies dus we gaan het zien.

Iedereen bedankt voor het meekijken. Ik hoop dat ik een deze maanden echt eens een knaller mag laten zien.

13. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Sasjuh: Gefeliciteerd!!!! Super! :D

14. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Jakkes wat balen meid. :( Maar... nagenoeg negatief is niet helemaal negatief. Bovendien; zolang je niet ongi bent, blijft er hoop. Ik snap dat je er niet meer echt in gelooft, maar ik blijf toch duimen. Wie weet. En anders hoop ik voor jou heel snel op een echte knaller!

15. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Lief: Mooi rijtje hoor! Gefeliciteerd!

16. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
  17. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

ik duim voor een plakkerd ;) mooi rijtje

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Ik zeg zwanger :D gefeliciteerd

19. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    De hoop nog niet opgeven want geen bloed geeft moed ;)

20. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    HARTSTIKKE POSITIEF! Gefeliciteerd!!! :D

Deel Deze Pagina