Bij mij klopt het even niet helemaal, mijn cyclus! Ben vorige week maandag ongesteld geworden, en hoe! Ik verging echt van de buikpijn!! Zo erg heb ik het nog nooit gehad! Vrijdag geen bloedverlies meer, maar zaterdag weer wel! Gisteren ook niet en nou vandaag weer allemaal bruine afscheiding! (best veel!) Ik snap er dus even niks van! Als het goed is aanstaande maandag ongeveer mijn eisprong, ben benieuwd!
Alle nieuwe roze dames: gefeliciteerd!! Ik heb vanochtend (helaas met verdunde urine: heb gisteravond veel gedronken, en de kleur was ook echt licht) weer een testje gedaan: Dat is dus 10 DPO en 12 DPO. Ik wil eind van de week hopelijk nog een knaltest doen, want die heb ik bij mijn miskraam nooit gehad (zou wat extra vertrouwen geven!)
hoi dames. ik had vanmorgen een niet zwanger clearbleu en daarna een zo goed als negatieve kv. ik zie in de verte wel iets vaags maar kan de kleur niet ervan zien of grijs of toch roze, wel even dik als controle streep maar onmogelijk op de foto te krijgen. ik vrees dus dat het weer gebeurd is voor deze maand en de zwangerschap vroeg mis gaat/is gegaan. Het kan natuurlijk allemaal nog en geen bloed is moed en in principe zit ik nog 3 dagen voor me uiterste nod afgaande op ovutesten en temp.. maar goed na de knaller van eergister had ik toch meer verwacht...
Oh nee meis, ik hoop het niet voor je! Is wel even een domper als je een niet zwanger op test hebt staan. Ondanks dit blijf ik nog even heel hard voor je duimen, want net wat je zegt: Geen bloed, geeft moed!
Ik heb de 23e een testje gedaan voor NOD en de 25e op NOD. Test wordt al mooi donkerder dus ga er nu toch echt in geloven dat het zo snel alweer raak is. Zo donker zijn ze met de MK nooit geweest.
Gefeliciteerd hoor, deze is mooi duidelijk voor NOD. Zeker een geluk dat het al zo snel weer raak is.
Meiden dank jullie wel voor de felicitatie ik moet het nog een beetje tot mij door laten dringen ... Foxy jij ook gefeliciteerd .. En Aloha ik ga voor je duimen dat het allemaal goed zit.. Lief en anna ook gefeliciteerd !!!!! Wat een hoop mooie testen en ook idd voor zo vroeg voor nod !!