Nou dames, ik heb net weer even getest want ik kon het zo moeilijk geloven vanmorgen dat het negatief was. Middag urine gebruikt en zie hier!!!
Haha! Jij bent wel een slopert he? Mooi streepje weer! En nu een paar dagen niet testen hoor, tot je minstens een paar dagen na je NOD zit!
haha jaa klopt!! maar zonder slopen zie je deze ook duidelijk hoor alleen maak een foto met me telefoon en die kan dan niet scherpstellen op de streepjes haha die stelt dan scherp op het dekseltje zeg maar haha en nee ! ik test voorlopig helemaaaaaaaaaaaaal niet meer! zoon 2 jaar niet meer hoop ik!
Meiden met een posi test, GEFELICITEERD! GENIET ERVAN!!! Meiden met (nog) een omo-witte test (waaronder ik) Succes en hopen op roze! Meiden die ongi zijn geworden, balen volgende ronde beterrr...
Meis, is toch wel een heel duidelijk streepje hoor. Blijf in ieder geval wel even heel hard voor je door duimen.
Aloha, misschien bij jij ook zo iemand die 's middags positief test. Heb ik hier vaker gelezen. Dus donderdagmiddag weer
@iedereen die postitief hebben getest, super! @Aloha: Ik zie ook een streepje, hopelijk heb je snel een knaltest in handen, duim voor je! Liefs
Foxy gefeliciteerd! super dat jullie nu alweer een wondertje mogen verwachten ! aloha super! gefeliciteerd!
Aloha, die is toch duidelijk positief! Ik vind het toch vreemd dat je vandaag eerste een negatieve test hebt en 's middags een positieve. Foxy, zit wel goed, proficiat!
geen idee.. denk dat het misschien ok aan me urine lag. cb was negatief en kruitvat was heeeeeel in de verte positief maar echt bijna onzichtbaar.. maar goed ik vergeet die testen gauw want vanmiddag met middagurine en dan zoon test als de laatste zegt mij genoeg samen met al me kwaaltjes haha ik stop met testen nu anders raak ik er alleen maar van in de stress
Ik test met ochtend urine ook een stuk lichter dan met de eerst volgende urine, vraag me niet waarom, maar het is wel zo! Dus voorzichtig gefeliciteerd!!
Goedemorgen, Ben ik weer Ik móest gewoon testen op mijn nod. Heb nu nog 1 testje liggen en die doe ik volgende week. Bekijk bijlage 162688 Helaas heb ik de cb met indicator blijkbaar om zeep geholpen. Zie topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/284942-cb-geen-indicatie.html