Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Aloha, Rozelief, Lau85: Gefeliciteerd! :D

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Zo zeg, wat fantastisch al die positieve testen!! Een en al roze haha :D
    Gefeliciteerd allemaal meiden!! :D

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Rozelief en Lau85: Gefeliciteerd! Hopelijk zijn ze over 2 dagen donkerder!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.084
    2.901
    113
    Gefeliciteerd meiden met positieve testen, ik zie op de laatste paar allemaal streepjes!

Ik werd helemaal gek van onzekerheid net, dus tegen alle beloftes aan vriend in toch getest, ook niet met ochtendurine... (bij de vmk in januari werd ik heeeel onzeker van de in mijn ogen te lichte testjes vandaar ;))
    Ben geloof ik weer even gerustgesteld.. Wel oke toch voor 4 weken 6 dagen? De bovenste was van 13 dpo. Voelde ik maar íets :);)

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Lief: Mooie testjes hoor! Gefeliciteerd!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Lief wat een knaller!

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Wel OK, noemt ze dat....
    Dat is een knaltest joh!

Ik zit vandaag op 4 weken, en omdat ik bij mijn miskraam nooit een knaltest heb gehad, wil ik komend weekend nog 1 test gaan doen.
    Ik mag pas met 8 weken naar de vk, dus heb tussendoor écht nog even wat zekerheid nodig, haha!

8. w0nder

w0nder Niet meer actief

Spannend :D:D ik zie hem ook!!

9. w0nder

w0nder Niet meer actief

Mooi duidelijke test :) geniet er lekker van, klachtjes kunnen nog komen (ik had ze pas vanaf 12 weken) ;)

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.084
    2.901
    113
    Thanks, stom he als ik dit bij anderen zou zien zou ik zeggen: ga genieten! Maar het lukt écht niet.. we wachten al 2 jaar, dan gaat het in januari dit jaar al heel snel weer mis, en nu... kan ik het niet geloven, op geen enkele manier. Ik heb met 7 weken ongeveer een echo, hopelijk haal ik dat en hopelijk ben ik daarna meer gerustgesteld ;)

Jij ook succes, kan jij het wel een beetje geloven?

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hele mooie testen voor 4,6 wkn hoor. En die onzekerheid is killing, vooral na een vmk. Maar duim voor je dat deze goed gaat komen en zo'n duidelijk streepje geeft in ieder geval goede hoop.

12. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Dames,

Mooie testjes vanmorgen weer!
    Geniet er allemaal van.

Liefs

13. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Lief: ik heb nu een beter gevoel dan bij de ma (toen had ik vanaf dag 1 het gevoel dat het niet goed zou gaan), dus daar houd ik me maar even aan vast! Wel wil ik dus aan het eind van de week nog een knaltest doen!

Met 7 weken krijg ik een echo, met hopelijk een (op tempo) kloppend hartje! (Nog 3 weken geduld...)

14. Alita

Alita Niet meer actief

ik vindt m erg duidelijk meid;)
    Ik snap je onzekerheid hoor, ik heb het beide zwschappen gehad dat ik graag iets wilde voelen. Maar dat komt wel vanzelf en dan hoeft het niet meer hahaha:D

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou lief das een prima knaltest!!

Rozelief, Lau85 gefeliciteeeeerd!!! komen jullie ook bij het maart 2012 mama's topic?!!

iedereen bedankt voor de felicitaties :D

16. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    HoiHoi dames.

Ik heb gister een zwangerschapstest van zwanger en kids gedaan en toen zag ik een licht streepje hebben die dit vaker of is dit positief ik wil nog wel morgen gaan testen vind het best spannend.

Groetjes

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Zonnetje: zwangerschapstesten beginnen (als je vroeg begint met testen) altijd met een licht streepje (ik neem tenminste aan dat je de teststreep bedoelt?)
    Je zit nog voor NOD, dus het is eigenlijk al 'bijzonder' dat je al een streepje hebt! Voorzichtig gefeliciteerd dus!

18. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Hallo allemaal, ik had een paar dagen terug een foto geplaatst om te turen. Deze was vals positief. Ik heb uitslag gehad van de dokter nav een bloedtest. De waardes waren zo laag dat ze zeker niet door een urine testje opgepikt zouden kunnen worden.. Ik wil nog wel even aan toevoegen dat deze test van sensitest is en ik vaak tegen kom uit ervaringen van andere vrouwen dat deze testen vals positieve uitslagen weer geven. Zeker voor de vrouwen die graag in verwachting willen raken is dit erg teleurstellend en daarom raad ik ze persoonlijk af. Ik voeg nog een duidelijkere foto bij van de testjes, zodat jullie ook zien waarom ik dus zeker wel twijfels had of ik wel zwanger zou zijn...
    Groetjes Cassida, en succes aan alle vrouwen die in spanning zitten!! Bekijk bijlage 162787

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.084
    2.901
    113
    Pff die ís niet eens twijfelachtig positief die onderste... wat stom zeg!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou een gat in de lucht springen met zo'n onderste test !! Ik heb het van de dipsticks van sensitest wel vaker gehoord dat ze vals-positief kunnen aangeven ..Ik had zelf altijd de midstream met hartjesindicator , wel wat duurder maar werkt hier goed .Omo-wit bij geen zs en pas een streep bij een beep !!

Deel Deze Pagina