@ Wonder en natuurlijk iedereen die maar kijken wil. zeker helpt het 4 druppels water hij is niet meer zo geel dankjewel voor de tip. stuur twee fotos
Ik vind dat je test duidelijk ZWANGER aangeeft ProudMom Ikzelf zou morgen de clear blue met indicator halen als ik zo'n test had Spannend!!
Ja idd dat dacht ik ook al, het zou toch niet kunnen. Door een bloeding heen? het is echt bloed net als anders (mischien nog wel meer)
zijn dit ovu testen of zw testen? met ovu zeg ik je ei komt eraan.. begin maar met klussen.. met zw testen zeg ik gefeliciteerd!
Proudmom dat ziet er toch wel goed uit hoor! Spannend!! Vriendin van mij dacht ook dat ze ongesteld was, maar bleek toch ook zwanger te zijn! Marly....die zien er goed uit! Gefeliciteerd!!
Mmmm dus het kan wel? Was zo ook flink ongesteld? Sorry voor rare vraag. Ik denk dat jij ongeveer volgende maand zwanger raakt, ik denk dat jullie kleintje in mei 2012 komt. Spannend hoor. Groetjes
Ik kom weer even showen Afgelopen zondag al een test laten zien die was nog erg licht, de onderste is van vanavond! Durf het nu pas te geloven Nu maar hopen dat alles goed gaat. Bekijk bijlage 162927
Volgens mij was ze niet heeeel erg ongesteld! Maar dat is inmiddels alweer 6 jaar geleden.....sorry! Ik hoop dat je gelijk hebt!! Lijkt me geweldig!! Bepaalde voorspellende gave? Of een gokje?
Beide haha pendelde ook, heb nog heel veel aanvragen er is zoveel gebeurt de afgelopen tijden waardoor het even op een laag pitje staat. Maar al die meiden wil ik nog gaan mailen en pendelen. k duim voor je hou je ons op de hoogte?
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! Maar ik wil ook wel weten hoe het bij jou verder gaat hoor!!! Ik duim!!!! Maar je hebt nu toch niet gependeld voor mij? Kan je dan ook gewoon een "voorspellend gevoel" hebben?!? Ik zou je bijna een kus komen geven als het uit komt! Hihi! Maar je pendelt nu niet meer?? Ben namelijk wel heel benieuwd wat die van jou zou zeggen
Jooehooeee!! I hope so. Vorige cyclus was 58 dagen, dus was beetje bang.. nu zit ik op dag 17, dus zou best netjes zijn!
Super leuk, nee hoor kreeg meteen gevoel bij jou, mei kindje dus volgende maand ongeveer zwanger en ik denk een meisje. Soms komt dat gewoon zomaar Ben zo benieuwd zeg. Als het uitkomt geef je mij maar een digi kus haha.
@Proudmom: Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Mooie test zeg. Hopelijk mag ik van het weekend ook een mooie test hier neerzetten...