Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brusjeforyou

14 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh Nut , hier moet ik wel even naar turen hoor.. ik ga hem even in t negatief zetten wacht even..

Van harte gefeliciteeeeerd!! :D :D

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    abbo!

3. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    #63 Fleurtjes, 21 jun 2011
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
    abbo :)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nut als ik heel goed kijk,zie ik 1-2 staan?hihihihihi duidelijker kan niet he meid :D

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  6. w0nder

w0nder Niet meer actief

:D:D:D Mooie banner heb je :D:D:D

Altijd mooi hé die digi-testen GEFELICITEERD meid, geniet van je kleine Wondertje!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

8. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje ... misschien heeft de pil nog niet een keer gewerkt maar heb je gewoon nu pas een ei....want hoe kan het anders dat de pil 7 maanden werkt en nu opeens niet?

Of heb je m eens veeeel later geslikt?

9. Alita

Alita Niet meer actief

zie idd ook iets

10. Alita

Alita Niet meer actief

mm vreemde test die onderste..ik zeg dat het een indroger is?
    Ik zou nog eens testen

11. Alita

Alita Niet meer actief

super mooi:D

12. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Whahaha ik zie niets :D joehoe gefeliciteerd meid en geniet er lekker van ;)

13. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Zie wel wat maar vindt het niet echt overtuigend miss over twee dagen nog is testen :D

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

ja was heel lekker :D en wat betreft die streepjes gewoon niet meer testen whahaha en dat is wat ik ga doen ;) ik blijf het vreemd vinden maar als ik gewoon door zal testen maak ik mezelf gewoon gek en dat moet niet he :p
    Ik blijf wel turen....................:)

En jeetje jij bent alweer bijna 3 maand :$ pff gaat dat snel zeg,
    ben benieuwd wat jullie krijgen ik ga je blijven volgen hoor ;)

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd meiden met een streepje en nut met de tekst! :D

Even wat anders he...
    Ik heb net even de gebruiksaanwijzing en het doosje van de 2v5 bestudeerd. Maar daar staat helemaal niet op dat het meet vanaf 25 HCG.... en ook niet dat het een vroege test zou zijn en je al 4 dagen voor NOD kunt testen...
    Er staat sowieso niks in over het moment van je cyclus waarop je kunt testen...
    Meestal staat dat er bij testen van 25 HCG toch op? Of niet?

Bij matcare bv staat echt duidelijk dat het een vroege test is vanaf 4 dagen voor NOD....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Zussie , eigenlijk moet je niet voor je nod testen .....Volgens mij zijn kruidvat niet hele vroege testjes en zijn ze te gebruiken vanaf je nod om een duidelijke streep te krijgen en niet de tuurstreepjes die wij hier zien , die zijn vaak van voor je nod ..

maar hou je maar eens in he om niet testen , ik kon het niet en vooral niet als je hier leest dat bijna iederren vroeg test

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt...
    Bij matcare staat wel dat het kan vanaf 4 dagen voor NOD, maar dat ze aanraden te wachten tot NOD....

Ik wilde eigenlijk morgen weer gaan testen, maar merk dat ik nu toch een beetje te veel er mee bezig ga zijn, haha (vandaar ook dat doorspitten van die gebruiksaanwijzingen). Word een beetje sjacho ervan.
    Dus denk dat ik maar gewoon braaf ga wachten tot mijn NOD van vrijdag... want heb al behoorlijk buikkramp, dus acht de kans aanzienlijk dat ik gewoon voor die tijd ongi word!
    Ik vind testen en streepjes turen heel leuk, maar als ik te serieus dicht op mijn NOD kom word ik er toch nerveus van!
    Uiteindelijk wil je toch gewoon zwanger zijn he....

18. Alita

Alita Niet meer actief

kruidvat is voor..... vanaf nod;)

19. w0nder

w0nder Niet meer actief

De kruidvat 2 voor 5 euro testen meten vanaf 20HCG en zijn 4 dagen voor nod te gebruiken,
    maar geadviseerd wordt vanaf nod te testen (een tijdje terug stond het nog in de bijsluiter) ;)
    Ik teste zelf op 9dpo met deze test licht positief (als je vroeg wilt testen, dan gewoon doen) :)

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou dat staat er nu dus niet meer in hoor!
    Ik ga wel proberen te wachten tot vrijdag.... word er anders toch alleen maar verdrietig van!
    Ik heb namelijk vroeg getest, gisteren, maar toen verscheen er een wazig, niet te definieren streepje.
    Prima, 4 dagen voor NOD kan ik dat nog wel handelen, haha, maar als het korter op mijn NOD wordt ga ik daar toch meer waarde aan hechten....

Deel Deze Pagina