De teststreep moet of dezelfde kleur of nog donkerder zijn, dus die van jou is wel positief. Dan zou ik vanavond en in ieder geval morgenavond ook klussen, 1 dag ertussen en dan nog 1xtje. Maar misschien denken anderen er wel anders over qua klussen.
alvast bedankt voor je reactie, gister ook geklust. Probleem is alleen dat mijn vent de late shift heeft en pas om 12 uur thuis is GVD!!! Nou dan maar vannacht weer een keer wakker worden net als gister.. maar heeft morgen nog zin dan?? dacht dat een ei maar 12 uur bevrucht kon worden?? Sorry voor deze vragen en zou graag dus nog wat advies..Ben in ieder geval wel blij dat hij nu positief is..
Vannacht is wel goed hoor, als het goed is heb je je eisprong dan geloof ik over 12-48 uur en ze moeten er nog heen zwemmen. Je hebt je eisprong altijd na je lh piek, dus na je positieve ovulatietest.
Hey meiden, ik heb even een vraagje. Ik ben sinds eergisteren begonnen met ovutesten. De eerste dag was ie wit, gisteren een héél licht streepje en vandaag was het streepje veel duidelijker. Maar nog niet zo donker als de teststreep. Heb hem al weggegooid dus kan helaas geen foto meer plaatsen. Ik heb vanmiddag om 16uur getest, nu is mijn vraag heeft het zin om zometeen nog een keer te testen? Of kan ik beter gewoon morgenmiddag weer testen. Dit is de eerste keer dat ik ovutesten gebruik, heb er dus helemaal geen ervaring mee.
Er klopt geen bal van het moment waarop hij komt in mijn cyclus... maar ik had vanmiddag deze ovutest (en vanmorgen een negatieve zwangerschapstest). Ik weet niet wat ik er mee moet, dus daar ga ik even een topicje voor openen maar hij is wel heel mooi dus wil hem even met jullie delen!
Hallo, Ik ben nu 15 maanden bezig met zwanger worden maar tot op heden was het nog niet gelukt. Nu heb ik vandaag een testje gedaan en dit kwam er uit. Ik heb alleen de foto's met een telefoon gemaakt waardoor het heel wazig is. Maar in het echt zie je een duidelijkere (wel een lichte) streep. Wat denken jullie?
De Nageltjes.... voor 2 dagen voor NOD vind ik hem heel mooi hoor! Ik zie een duidelijk rose streepje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
pff vindt het wel lastig hoor maar zie hem duidelijk en nog rose ook Maar ja ik heb ze zelf gehad en was echt niet zwanger Ik hoop voor je dat deze wel positief is ben benieuwd naar je volgende test
@Zussie, ik had ook echt vanmiddag uit het niets het gevoel dat ik echt een testje moest doen, en ja hoor tot mijn verbazing stond het streepje er echt! Hij is wel heel licht, maar makkelijk met het blote oog te zien. Ik durf alleen niet zo goed te hopen omdat ik toch bang ben dat ik wel weer ongi wordt. Morgenochtend doe ik zowieso nog een testje en mocht die weer een streepje aangeven ga ik er mee naar de huisarts. Ik denk dat dat het beste idee is. Liefs De nageltjes.