@Unox; ik zie wel wat hoor. Spannend. Hoeveel dpo zit je nu? Vandaag of mogen weer even testen? @Beccy; die ziet er wel positief uit. Vandaag zal blijken of hij gisteren echt posi was. Vervelend dat je hubbie aan het werk is maar volgens mij luistert het niet zo nauw hoor. Een ei leeft maar 12 uur maar de zaadjes veel langer. Die liggen nu mooi klaar voor als je ei springt. @Zussie, mooie ovutest. Zo zien we ze graag. Hoeven we niet te twijfelen of hij posi is. Haha. @DeNageltjes, zelfs met de super slechte kwaliteit van de foto zie ik hem duidelijk. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd.
@ Fleurtjes: haha nee, positief is hij zeker! Maar op dag 47 van mijn cyclus, 19 dagen na mijn 'vorige eisprong' zonder tussentijdse ongi is het toch wel een beetje vreemd! Hihi....
Nou meiden ik heb net weer een testje gedaan en gelijk zag je al een waasje van een 2e streepje komen, en ja hoor na 5 minuten was hij er toch duidelijk weer. Het is weer een heeeel licht streepje maar hij zit er toch weer! Nou ik bel zo gelijk even de huisarts om 8 uur om hem te laten oordelen als hij vandaag tijd heeft. Ik ben nog steeds heel erg bang dat ik misleid wordt, maar 2 licht positieve testen geven nu toch eigenlijk wel de doorslag?? Na 15 maanden proberen ben je echt niet gelijk zeker van de zaak, omdat je toch weer bang bent dat het weer niks is. Ik voel verder ook helemaal geen rare dingen... Ja ik kan alleen de hele dag door huilen sinds gisteren, waarom geen idee. Liefs De Nageltjes.
Meiden met een (lichte) positieve test gefeliciteerd!! Op naar een knaller en een plakkerd! Hier nu echt bloed en einde oefening! Even lief zijn voor mezelf en opladen voor de volgende ronde.
nou nu weet ik het echt niet meer, ik heb de huisarts gebeld en de assistente zei dat ze echt niks kan doen nu, en dan het toch niet helpt als ik langskom omdat ze toch nog niks kunnen zien. Ik moet over een week maar weer testen volgens haar. Tsja wat moet ik nu doen??
Heel vervelend maar kan inderdaad niks meer dan wachten. Gewoon over een paar dagen weer testen en kijken of hij duidelijker wordt. Succes! Enne ik zie zeker een streep
Meiden, is mijn ovutest nou pos of niet? Mijn testen krijgen rond mijn eisprong alleen maar een duidelijke donkere pennestreep met schaduwlijn. Alvast bedankt voor het meekijken!!!
He wat raar dat je niet even langs mag komen. Ik heb toen bij de h.a nog een test mogen doen.. Balen die onzekerheid maar als er zo snel dat streepje stond ben je denk ik toch zwanger hoor , gefeliciteerd.
ja maar wat moeten ze dan doen meid Je moet gewoon overmorgen weer eens testen dan moet de streep duidelijker zijn. Je hebt 2 streepjes dus je bent zwanger En die klachtjes hoeven niet gelijk te komen, ik kreeg altijd pas na 6/7 weken klachtjes
ff een vraagje wanneer moet je uitgaan van je eerste dag van je laatste menstruatie: ik ben 7 juni begonnen met bruinverlies en 8 juni werd het helder rood moet ik dan van 7 juni uitgaan of 8 juni
Als je gewoon een vk in je dorp of stad hebt zitten, hoef je toch helemaal niet naar de huisarts? Het is nog nooit in me opgekomen om de huisarts te vertellen dat ik zwanger was.... Huisartsen doen, in normale gevallen, gewoon net zo'n testje als je thuis ook kunt doen. Als er twee streepjes op komen, ben je zwanger, waar de test ook wordt uitgevoerd. Gewoon over een paar dagen nog eens testen, dan zal de streep vanzelf donkerder zijn geworden.