Wat denken jullie, gaat dit de goede kant op? Vandaag 3 weken en 6 dagen, morgen is mijn NOD!! Ben echt zoo gelukkig, alleen heb ik op eergisteren een avondje roze slijmverlies gehad, maar mogelijk een innesteling denk ik? Anders worden ze toch niet steeds donkerder? xx naatje
Ziet er goed uit Naatje!! Ik heb net mijn knaltest gehad! Foto is nu aan het uploaden, dus zal 'm zo even plaatsen. Na mijn mk wilde ik per sé een knaltest zien, want die heb ik vorige keer niet gehad! En vandaag, op 4w2d was ie er al!!!
Daar is ie dan!! Goed voor het vertrouwen dat het deze keer gewoon goed gaat! De tests zijn van 10 DPO, 12 DPO en vandaag, 15 DPO
Thanks, volgens de calculator ben ik 4 weken zwanger, had mijn laatste menstruatie op 3 juni en een positieve ovulatietest op dag 14 en 15.. Ben ik dan op 8 of 9 maart uitgerekend?
Dank jullie wel, dames!!! Ik moest en zou 'm hebben, al zegt dat natuurlijk nog niet alles, maar tot nu toe voelt het op alle vlakken beter dan de vorige keer!
@Ssst en Naat: Gefeliciteerd meiden, duidelijke streepjes! @Anna: Zooo die knalt! Hopen op een plakker, maar volgens mij zit dat wel goed hoor
wauw dames, wat een mooie testen allemaal. gefeliciteerd!! en ook allemaal vroeg pos. getest. ben jaloers!! haha.. ik zit nu op dag 33 dus ga naar mijn langste cyclus toe, ik denk dat ik 3 juli mijn NOD heb deze keer. maar ik durf nog niet te testen. ben zo bang voor weer een teleurstelling. hebben de net zwangere ook ongipijn gehad de dagen voor nod??
@trotsemamav2: Ja, heel veel ongipijn, en nog steeds... (vanaf ongeveer een week voor NOD al, trouwens!)
@Anna wat geweldig Net als bij mij Deze keer ook zulk mooi donker wordende testen (Bij MK niet) en dat ongigevoel. Duimen dat we nu allebei een plakbeebje hebben @naatje ja hoor die worden ook mooi donker