ok dames gister nog maar een test gedaan.. bovenste is van vrijdag ( 6 voor nod en onderste van zaterdag (5 voor nod )
Hier mijn testje van vanmorgen op 13 dpo!! Ben zoooo blij! Op de foto lijkt hij nog wat licht, maar in het echt is ie duidelijk! Mijn zondag kan niet meer stuk!
Ja ik blijf ook elke keer nog steeds wat bangig, maar het wordt al wel wat minder. Maar nu heb ik ook het probleem dat als ik een keer nergens last van heb ik juist weer bang ben dat het mis is hahaha. Gisteren had ik eigenlijk de hele dag niks op wat misselijkheids vlagen na en toen s avonds begonnen de steken weer. Nu vanochtend wel weer wat steken en pijn aan de rechterkant in mijn rug. We kunnen nu niks meer doen dan rustig aan doen meid en wachten tot de echo. Liefs DeNageltjes.
Pompeloesje, ik zie hem! Gefeliciteerd. Maak het daar op die wolk jezelf gemakkelijk. Hopelijk zit je er nog 9 maanden Trijntje: Foto is klein, maar ik zie duidelijk een 2e streep! Gefeliciteerd Mr1638: Heb je net ook gefeliciteerd, hierbij nogmaals Sadas: Ook jij gefeliciteerd, ik vind hem duidelijk hoor!
Gefeliciteerd meiden met een 2e streepje! Ovutest was hier vandaag negatief! Dat betekent toch, op de een of andere manier, een ei in de afgelopen dagen! Dus ik hou mijn banner maar weer braaf aan... Heb ik een lange cyclus van 62 dagen of twee kortere, want heb ergens in het midden wel bloedverlies gehad, maar ik dacht dat dat ovulatiebloeding was, maar misschien was het wel een mini ongi ofzo...
Jij ook gefeliciteerd!! Geweldige zondag is 't! haha Ja, volgens mij zijn we even ver! Leuk! Heb je je al aangemeld bij de maart 2012 mama's??