Zo rose zondag hier meiden met een positest GEFELICITEERD @ anni meid dat is balen ik duim nog steeds voor je
Bekijk bijlage 164191 test van deze ochtend,zelfs al donkerder dan die van gisteren en veel donkerder dan met mk... nu blijven plakken
Nou meiden ik heb vanochtend mijn allerlaatste testje nog even gedaan en dat was toch echt de knaller van alle 4! Hier heb ik ze allemaal op een rijtje: Liefs DeNageltjes.
thx nadesy en beckje! jullie zijn lief denageltjes:mooie knaller hoop snel ook zo eentje te kunnen plaatsen
Goedemorgen Dames, Ik heb inmiddels al 5 kruidvat testje versleten die gelukkig steeds donkerder worden! Vorige week clearblue gedaan 1-2 weken en gisteravond onderstaande!!! Ben helemaal happy!! op naar de 3+
Ja ik hoop zo dat alles goed mag gaan! Ik probeer niet te veel te stressen, maar zit er wel over in...
Je bedoelt mijn eerste tekst en dan de andere zeker? Ja ik weet het ook niet haha ben heel blij maar ook heel onzeker!! Als ik even helemaal happy ben dan lees of hoor ik weer: er kan nog van alles misgaan hoor! En als ik er zelf over in zit zeggen ze: joh niet zo stressen alles komt goed! Pfff ben blij als ik iig de eerste echo heb gehad!
DeNageltjes: wauw die knalt echt! Pompeloesje: ziet er goed uit. Ik duim mee voor een plakbeeb. Lau85: Gaat goed joh, stap op die roze wolk en ga er van genieten. Die test ziet er super uit. Je moet je pas druk gaan maken als het zover is. Tot die tijd: genieten!!!