wouw wat veel zwangeren erbij super gefeliciteerd! ik heb is ff een vraagje de mensen die positief testen voelen die ook al iets of testen jullie gewoon altijd??
Bekijk bijlage 164416 Hebben jullie dat ook wel eens, dat de ovu testen donker zijn, dan weer licher worden en dan weer donkerder?
Volgens mij is dat tot 6dgn na de eisprong.... Hier kan je het ongeveer berekenen: Zwanger worden... | Wanneer gaat het eitje innestelen?
Oke. Had net licht bloedverlies. Leek me sterk dat dat al een innestelling was maar wat t dan moet wezen ?!
Ik denk het niet, want tijdens de innesteling maakt je lichaam nog geen HCG aan en waarom zou daarvan je LH stijgen? Dat gebeurt beiden pas als het ingenesteld IS....
ik pieker me al heel de avond suf! men ei kan vroeger geweest zijn maar vanaf 19 juni heb ik met ovutesten getest...als mijn ei voor 19 juni is geweest dan test ik laat positief en daar wil ik even niet aan denken. als die rare ovutest men ei was dan teste ik met middagurine licht positief op 8 of 9 dpo als die test reageerde op innesteling dan is morgen ofzo mijn nod denk ik. pfff ofwel was mijn ei 23 en zijn het er missschien twee ach,het enige wat ik kan doen is wachten op de echo haha
ja je hebt gelijk maar als het men ei was is 8 of 9 dpo wel erg vroeg om licht posi te testen met middagurine... pfff haha wat raar
jaja ik ben zwanger proudmom,vraag me alleen af hoelang of wanneer men nod is/was Bekijk bijlage 164531 denk zelf dat mijn banner goed is...en dat vandaag NOD is... maar ja,hoe verklaar ik die posi ovutest van 23/6 dan? haha afwachten tot de echo dus!