Ahhhh mooie test gefeliciteerd, ik denk niet langer dan 4 wk. 1-2 is meenstal 3 tot 4 week na de bevreuchting, als ik het goed vertel. dus meid lekker genieten!
Ja echt zo leuk, ik ben er niet eens zo mee bezig. maar toch positief getest vorige week... Vandaag nieuwe testen binnen, maar of ik zal testen Hoe is het met jou?
Ow leuk joh! Gefeliciteerd! Ik weet niet of ik wel zou kunnen stoppen met testen haha. Ja met mij gaat het goed, ben aan het wachten en vermoed dat mn ei eerder is geweest dan mn banner aangeeft. Ben benieuwd!! En met jou? Al last van zwangerschapskwaaltjes?
Pompeloesje, die test kan gereageerd hebben op je eisprong, na innestelling begint de HCG-aanmaak pas Ik zou je banner zo laten staan, GEFELICITEERD
Ik twijfel heel erg, heb echt alle klachten en kv positief. maar cb digitaal (de oudere variant) zei toch echt niet zwanger, nu weet ik dat die eing. altijd klopt teminste bij mijn dochter wel. ohw jeetje meiden wat spannend zeg. Lief kleintje ik denk aug. voor jullie en ik denk een jongen.
Ow jeetje! Misschien als je nu test dat ie wel positief is? Geeft je toch meer vertrouwen he, als cb ook zwanger aangeeft.
Oeh.....dat wordt wel spannend dan!! Wanneer zou je je NOD hebben? Waarom doe je niet nog eens een test?? Laatst zei je inderdaad ook augustus, maar dan een meisje Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Zeker nu met al die ellende.....
Proudmom, heb je al aan die digi met indicator gedacht (25 HCG)? Ik zou gek worden van de onzekerheid Ik duim dat de kruidvattest gelijk heeft, vond er toch een duidelijk rose streepje staan
Pompeloesje, tja ik kan het ook niet zeggen wanneer dan je eisprong geweest is, maar 1 ding staat vast : het is positief! Proficiat! Ik ben vandaag 9 DPO en totaal geen kwaaltjes meer; ik begin ervoor te vrezen...
Hoop zo dat de postbode komt vandaag, wil nu toch wel weten of het zo is. heb nu bijna een week gewacht
als ik bestelde via internet voor 18.00 uur dan had ik ze altijd de volgende middag in huis een week lijkt me niet goed hoor
Xawi, ik zie er ook niks op. Ik had vanmorgen dus getest (maar heb dus wel Pregnyl 5000 gekregen 11 dagen geleden) en er kwam een heel lichte streep, zo licht dat je het amper kunt zien, dus waarschijnlijk nog een restje van de pregnyl. Zoals beloofd kom ik hier pas een foto plaatsen als ik een knaltest heb, maar ik vrees er toch voor.