Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    chachake: ik zie ook wel iets.. Hopelijk snel een duidelijk positieve test!

Sanni: bij jou twijfel ik wel een beetje ;)

Summer: Mooie streep al, gefeliciteerd!

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ja dat werd mij ook gezegd, ooh wat zie je er mooi uit. Al voor dat ik wist dat ik zwanger was haha..

Ik denk zelf 26 juni, dus nu 9 of 10 dpo en dat zou het lichte streepje verklaren.. Want een lf van 19 dagen maakt niet uit opzich. Bijna iedereen kan 14 dagen na eisprong al goed duidelijk positief testen.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ik ook niet, heb je geen kaartje bij fertilityfriend ? veel duidelijker :p

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Toch wel he. Ik had zelf die dag door de lage temp ook het idee dat dat mn ei kon zijn. Gelukkig die dag nog geklust, das mazzel! Ik ben benieuwd of de testjes duidelijker gaan worden. Kan morgen wel weer testen toch, dan is er vast al wel verschil te zien?
    Ik dacht dat de duidelij
    kheid vd test vooral te maken heeft met de innesteling, want vanaf dan ga je toch ook pas hcg maken?

Wat grappig dat mensen het aan je kunnen zien, altijd leuk om te horen natuurlijk.

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    angela, kaartje is inderdaad niet heel duidelijk van bb..ik zou ook voor ff gaan. Volgens mij zegt je kaartje dat ie nog niet zeker kan zeggen of je je ovu hebt gehad, omdat je een x aantal dagen boven een bepaalde temp moet blijven zitten.

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    heel duidelijk summer! :)

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    summer gefeliciteerd!

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel duidelijk!! Gefeliciteerd :)

9. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Summer, die is al heel duidelijk voor 11 DPO! Proficiat! Ik duim voor mezelf mee dat die test van mij morgen net zo duidelijk zal zijn als de jouwe!

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Dat is de fout van velen, na de bevruchting wordt al hcg aangemaakt. Daarom kunnen dames voor NOD al licht posi testen en tijdens NOD gewoon ongi worden.. En dat is dus het gevaar van vroeg testen, want de bevruchting/innesteling gaat vaak al vroeg fout..

Dus dat hele late innesteling etc. geloof ik nooit zo in haha.

Denk wel dat je testjes duidelijker gaan worden, maar ik zou wel wachten tot overmorgen, dan zal je waarschijnlijk goed het verschil zien. Maar als je niet kan wachten, moet je lekker morgen testen haha.

11. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik ben ook pas gaan tempen na mn menstruatie. Maar zal zo ff een account aanmaken

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Meiden met posi-test: gefeliciteerd!
    Voor de andere dames: ik duim hard voor jullie!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ooooooooh oke, dat wist ik niet. Bedankt voor de info. Dan kan het dus zomaar zijn dat ik alsnog ongesteld word als mn ei idd later is geweest. Pff nog meer spanning haha

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tja een miskraam krijgt 1 op de 10 vrouwen.
    en volgens mij heb ik gelezen dat 80 % vaak voor NOD al misgaat, maar de meeste dat niet weten omdat ze nog niet testen.
    Maar dat is tegenwoordig wel anders:p

Dus eerst heb je al 80 % kans dat het misgaat.
    En dan na je nod 1 op 10..
    Ik ben nog naar de gyn geweest en die vertelde me dat er 10 tot 20 % kans is dat ik de volgende zwangerschap weer een miskraam krijg, maar dat het ook gewoon net zo goed goed kan gaan.
    Maar dat weet je natuurlijk als je zwanger bent/raakt, je weet dat er een kans is op een miskraam je hoopt alleen niet dat je er ook bij hoort.

En dat hoop ik voor jou, hoop dat je zwanger mag blijven en lekker kan genieten :) ( hoop het natuurlijk voor iedereen )

15. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ chachake, ik zie het lijntje..alleen heb ik geen idee of dit nog van de pregnyl kan zijn... ligt aan hoeveel er is gezet. Misschien kun je morgen/overmorgen weer testen, dan zie je denk ik verschil in hoed duidelijk het lijntje is?duim voor je!

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Hoelang na je menstruatie?

17. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Sas, ik heb Pregnyl 5000 gezet; normaal gezien zou dit na 7 dagen uit je lichaam zijn, maar ik denk toch dat het wat langer is dan dat hoor. Ik heb hem nu 12 dagen geleden gekregen, maar die Kruidvattestjes zijn zo gevoelig dat ze het minste al kunnen oppikken.
    Ik hoop dus morgen op een veel duidelijkere streep.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Chachake: ik duim voor je!

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Eindelijk eindelijk eindelijk mag ik dan hier eens een leuke foto posten

Na 2 jaar, een bbz, de mmm, en net in de laatste cyclus voor de hormoonstart ben ik zwanger, het is zo onwerkelijk dit ....

Natuurlijk nog doodeng, zit het deze x wel op de goede plek?? Maar de start is er weer en daar ben ik toch wel heel errug blij mee:D

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wauw! JT82: gefeliciteerd! Geniet er dubbel en dwars van meis! Hup, op die wolk jij en kom er de komende 8 maanden niet vanaf!

Deel Deze Pagina