Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

gefeliciteerd jt82 ! geniet ervan, van de komende 8/9 maanden en zeker na de zwangerschap !!

2. Delta

Delta Niet meer actief

@ ikheid: hoe is t met jou? ik las dat je een mk hebt gehad?

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Evaa: das lief dat je ernaar vraagt! Het gaat eigenlijk heel erg goed. Zo net na de MK was wel heftig hoor en tuurlijk denk ik er nog vaak aan. Maar ik probeer het maar zo te zien; er zal vast wel iets niet goed geweest zijn met het vruchtje, dan kan het maar beter afkomen met 5 weken dan dat het in een later stadium alsnog fout gaat.

Voor jullie spannend; 1e wondertje lees ik. Heb je een goed gevoel deze ronde?

4. Delta

Delta Niet meer actief

@ ikheid: fijn dat je zo positief bent erover ! en je hebt helemaal gelijk, beter nu, dan in een later stadium.. zijn jullie nu weer bezig met zwanger worden?

dit is onze 3e ronde ja.. maar geen idee of t gaat lukken ! haha, moet eind juli weer ongi worden, duurt nog wel even dus !!

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dames weet iemand waar ik betrouwbaar online testen kan bestellen?

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mijn zwangerschap (die eindigde in een MK) kwam geheel onverwachts, maar was wel heel erg welkom! Sinds de MK wil ik weer zo graag zwanger zijn, dat gevoel.. Dus ja ;) wij zijn zeker bezig voor een 2e, probeer alleen wel mijn kop boven water te houden, dus er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar ja.. daar faal ik in :-D Haha!

Spannend hoor de 1e en zó leuk! Is echt genieten!
    Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Voor nu dus nog ff op het w8bankje.. Ik moet w8en tot 18 juli. Jij?

7. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    JT82, een hele dikke proficiat! Het is je gegund!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cindybaby: geen idee.. ik haal ze altijd bij Kruidvat/apotheek.

9. Delta

Delta Niet meer actief

Oke ! je was dus niet meer aan de pil enzo? en indd het is zooo lastig je niet bezig te houden met zwanger worden ! haha..

ik heb nog niet zo'n regelmatige cyclus.. ben eind april pas gestopt.. dus als ik uitga van weer 34 dagen, is mijn nod pas 31 juli.. haha

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee. na mijn bevalling niet meer aan de pil gegaan..
    Ik ben naar huis (zat illegaal op i-net op het werk, hihi).

Fijne avond allemaal en morgen wil ik weer veel posi-testjes zien meiden!

xxx

11. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
  12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @jt82 gefeliciteerd meid. Hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat je over een maand of 8 een gezond kindje in je armen mag houden!

@ikdus: gatver, die cijfers liegen er niet om. word er haast een beetje bang van :( ik weet wel dat er heel veel mis kan gaan, maar dat de kans zo groot is...... ik hoop maar dat ik eerst mn nod (als die inderdaad later is dan gisteren) voorbij kom en dat alles goed mag gaan. ik wist trouwens wel dat veel zwangerschappen al afgebroken worden bij de menstruatie (menstruele abortus noemen ze dat toch?). Jij hebt een miskraam gehad begrijp ik? jeetje meid, wat heftig. Is dit je eerste ronde erna? sterkte, hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie!

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tja de cijfers lieger en niet om, maar 9 op de 10 zwangerschappen gaan wel goed. Zo leest dat veeeel mooier he ;). Denk dat het wel goed komt hoor.

Jt, gefeliciteerd !!!!

AngelaV kan het niet zien

14. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Nee ik hoorde het al. Snap het sowieso niet meer haha

15. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooi bericht. Fijne zwangerschap en gefeliciteerd!!!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Isis ik schrik me dood van je handtekening:(
    Dit mag toch niet waar zijn heh met 14 weken:(
    Pfff dikke knuffel nog meid!

17. Alita

Alita Niet meer actief

wauw super hoor! Altijd zo mooi om te lezen;)

Gefeliciteerd!!!!!

18. Alita

Alita Niet meer actief

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jt82 gefeliciteerd !! :)

20. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Hoi meiden,

Weer even een vraagje;)
    Ik ben vandaag als het goed is 5 weken en 2 dagen zwanger maar heb net een digitale test gedaan en er staat 2-3 weken bij zou dit dan niet 3+ moeten zijn? Hadden er meiden dit ook?

Bekijk bijlage 165103

Deel Deze Pagina