Mijn test van vanmorgen was negatief. toch te vroe g gejuichd gisteren chachake wat shit dat je test lichter was, morgen nog een proberen?
Hoi dames, Vanaf januari 2010 zijn we bezig geweest voor een klein wondertje. Gister was ik ineens zooo misselijk en mn buik aan t rommelen. Toch maar een test gedaan... Hartstikke zwanger! Meteen 2 hele dikke strepen! Vanmorgen voor de zekerheid nog maar 1 gedaan en weer 2 dikke strepen! Ben zoooo blij! Kan t gewoon nog niet geloven! Bekijk bijlage 165196
@juultjeT,shit zeg @beesie,wauw!! Gefeliciteerd daar kun je niet onderuit! Nog meiden die mijn onzekerheid kunnen wegnemen? Heb ook een apart topic gestart erover, grrr ik voelde me zo goed maar door die stomme indicator:x Het duurde ook zo lang voordat het er stond terwijl er al even zwanger op stond.
Vraagje Vorige maand had ik op dag 19 een posi uv test en werd 13 dagen later ongi. Deze maand had ik een posi test op dag 22 moet ik nu vanuit gaan dat mijn nod ook weer 13 dagen later is? Alle posi testers gefeliciteerd hoop dat ik gauw ook mag komen showen.
@wuppie, ik denk het wel. Ik heb sinds het stoppen met de pil deze keren elke x een LF van 15 dagen. Dacht de eerste maand dat het misschien toeval was, gewoon eenmalig. Maar ik heb nu steeds 15 dagen later na mijn ei dat mijn ongi komt. Dus kan bij jou goed zo zijn dat het nu weer 13 dagen later is.
@juultje balen meid! maar jou test was toch best duidelijk? @chachake hopelijk blijven toch je duivels weg en test je overmorgen knal! @beesie knal test hoor! gefeliciteerd @lau het is maar een indicatie meid,niet druk maken
Ja, ik snap er ook echt niks van. Of ik ben te vroeg geweest en word alsnog ongesteld, of ik heb de test verkeerd gedaan of ik heb gisteren teveel thee gedronken voor het slapen. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, mn urine was wel geel. Zou het zin hebben als ik vnvnd nog een test doe of is dit hopeloos?
Beesie, dikke proficiat! Juultje, hoe kan dat nu dat die test ineens negatief is. Is er dan totaal niks meer op te zien? Pompeloesje, mijn NOD is zondag; dan ben ik 14 DPO, MAAR, ik gebruik Utrogestan (progesteron) en dat houdt sowieso mijn menstruatie tegen. Maandag moet ik voor een bloedname gaan in het ziekenhuis. Dat wachten toch altijd. Ik ga er dus echt van uit dat het niks is. Wel vanmorgen rond 6 uur getest en ik was om 3 uur nog moeten gaan plassen, want het was hoogdringend. Ik denk dat ik al mag beginnen aan ronde nummer vier met medicatie.
Missy dank je wel dan hoop ik dat ik hier 15 Juli een mooie test kan komen showen. Juultje heb jouw test ook gezien wat gek dat die nu negatief is Mischien in de middag nog eens testten? Beesie gefeliciteerd. Lara het is een indicatie en mischien zit je net op het randje omdat het even duurde. Ik gebruik deze testten niet om deze reden. chachake ik duim nog even door voor je.
Meiden bedankt voor de felicitaties !! Kan het nog steeds niet helemaal geloven.. Voor iedereen met een positieve test, gefeliciteerd !! Vanmorgen nog even de digitale gedaan..
@juultje ik zou morgen nog eens testen meid! vanavond is niet zo'n goed idee denk ik. @chachake ja,geduld geduld geduld,dat heb je idd nodig als je aan kindjes begint.
Tnx meiden! Ik ga er maar vanuit dat ik te vroeg ben geweest met testen en dat t niks geworden is. Misschien als ik de moed nog kan verzamelen dat ik morgen nog een testje waag, maar ik ben bang.... Alle positesters: gefeliciteerd! Lekker genieten!
@ Juultje, wat vervelend die onzekerheid...! Ik zie op de test een heel dun lijntje... neem aan dat de foto binnen de tijd is gemaakt? Sommige meiden testen duidelijker met middag/avondurine ipv ochtendurine...?