Ja die is zeker binnen de tijd gemaakt. Na de foto werd hij nog duidelijker maar dat telt niet haha. Ik had eergisteren begin vd avond getest, toen was er een tuurstreep. Gisterochtend dus die van de foto. Vanochten hartstikke wit. Kan me daarom niet voorstellen dat er nog wat is, omdat de test gisterochtend wel reageerde..
Hey meiden, Hier even weer een berichtje van mij zoals beloofd, nouja wta ik nu weer heb ? Ohw ben echt erg. maar wat vinden jullie van deze test? Heb ehct nog nooit zoiets gezien denk ik, een even brede streep maar dan gewoon wit. de test is nu een kwartiertje oud maar dit resultaat kwam gelijk. Dit zijn testen van kids en co... Verder heb ik sinds gisteren bruinverlies gehad (een drup) vanmorgen een beetje rose en nu eingelijk niets meer, alleen hele donkere pies. Mijn test van de kv was echt veel donkerder twee week geleden. Denk daarom dat het mischien niets is? Bekijk bijlage 165307
@proudmom.. volgens mij begon mijn test afgelopen keer ook zo.. probeer het morgen nog eens.. ik was toen wel zwanger..(nu niet meer helaas) raar dat het zo witte streep blijft.. ik houd het in de gaten of je zwanger bent of niet..
Thanks meiden, ja raar he. echt zo vreemd. Ik heb echt of knal of niets. Ik laat het jullie zkeer weten, heb wel wat bloedverlies gehad Me83 och lieverd wat erg zeg, ben je lang zwanger geweest? Waneer moet je weer ongesteld worden? Iets zegt mij mischien Juli (ik ben paranormaal) ik pendelde ook voor de anderen.
Vreemd hoor....als je kv test al iets te beteken had dan was de test nu toch super posi geweest Heb je geen cystes?
Jaaaa daarom idd, nee had wel cyctes maar de gyn heeft een week of 8 gekeken en niks meer. Had endometriose, maar door een zw. kan die verdwijnen en dat is bij mij het geval. En ook mijn bruinverlies, tja.... Vreemd hoor.
Bij mij waren de zwanger en kids dipstick testen lichter dan de kv testen, dit is iig geen indroogstreepje want als ze negatief zijn blijven ze ook echt wit.
Wat een rare test! Het lijkt wel of hij helemaal wat roze is met een wit streepje? Of zie ik dingen die er niet zijn...? Ik duim zo voor je dat het raak is he!!!!!
Ja klopt weetje dat had ik normaal dus ook, het gekke is dus dat ik wat bruinverlies/en rose heb gehad. Zou kunnen mischien dat het een vmk is geweeest. Het is vreemd ik hop het nu stiekem wel hoor.
haha ja erg he, kom er niet door zoveel aanvragen. Ik zal je mailen hoor als mijn inbox wat leger is, heel erg sorry.
nee niet lang.. ongeveer drie weken.. heb laat ei ook dus heb ook geen echte knaller gehad.. na drie dagen overtijd en 2 lichte posi testen ben ik ongi geworden.. nu ff wachten tot de hormonen eruit zijn.. want heb nog steeds rare kwaaltjes..(moet voor de zekerheid nog een keer testen volgende week) hopelijk kan ik snel weer verder met zwanger worden..volgens mij zijn vrouwen dan extra vruchtbaar na een vmk oid.. ik heb meerdere pendels voor juli dus ben benieuwd... zou erg fijn zijn. zowiezo post ik dan hier ook als het zover is.. dan hoor je het wel..mijn volgende nod word 28 of 29 juli.. mooie gave hoor paranormaal.. ik heb het heel soms dat ik dingen voel .vind het altijd maar vreemd ahah
ik zou even aan de bel trekken bij je gyn? Ja die heb je wel eens bij innesteling en beginnende zwschap...maar je testen zijn zo vreemd...