Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik heb vandaag ook maar ovu testen besteld bij zwanger en kids deze zijn wel goed denk ik? want ik denk dat ik ongi ga worden weer helaas! vandaag bruin slijm heeeeeeel minimaal helaas

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    proudmom, mag ik jou ook een pbtje sturen voor een pendel? Of zit je al vol van alle aanvragen?

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Haha zeker ik zit helaas vol heb net weer 20 aanvragen gedaan hihi. Ik heb nu 363 berichten haha erg he, door omstandigheden ben ik er een tijd uitgeweest maar ben het langzaam weer aan het opakken.

Maar laat het weten hoor als ik plek heb ;)

@Cindy24 Is het ook hoor helemaal met je eens ik heb rare testen, helaas snap ik er ook niks van. Ik heb besloten morgen de gynaecoloog te bellen, min vriendin is vk die wil ook wel even kijken of mijn cyclus al komt.

4. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Meisjesmama, mooi hoor! Proficiat!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dan weet je hoe het zit tenminste he;)

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    hetti, die zijn inderdaad goed. Hopelijk heb je ze toch niet nodig..

7. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    meisjesmama, gefeliciteerd!!! maar een vraagje die 2 eerste lijken me zo goed als negatief.. heb je dat voor of na of op je nod gedaan???

8. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Die eerste 2 zijn in het echt vrij duidelijk hoor, eerste test was 4 dagen voor Nod

9. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    net een digi gedaan.
    mooi resultaat, toch?!

10. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    ik zie ze hier toch ook wel duidelijk hoor!!

van harte!!!

11. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ow oke ik zit hier met een mini laptop, kan ook daaraan liggen dat ik het niet zie.
    alsnog bedankt voor je antwoord.
    proficiat nog aan allen met een posi test! x

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meisjesmama mooi!! Gefeliciteerd! Vind idd alle testjes mooi positief en leuk om te zien hoe ze donkerder worden

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nog even mijn testrijtje en dan stop ik er ook mee :D

Bekijk bijlage 165447

de digi gaf ook 2-3 aan dus ben helemaal blij! nu de komende weken doorkomen :D

14. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Debende, dat is nu wel duidelijk! Dikke proficiat!

Pompeloesje, het wordt echt tijd dat je ermee stopt (hihi), voor mij zijn ze duidelijk genoeg! Dikke proficat!

Ik ben vandaag 12 DPO, voel echt niks, dus als er wat zou zijn, vermoed ik dat het toch niet goed zou zijn. Ik heb mijn plas de hele nacht ingehouden (dus zo'n 7 uur - gisteren maar 3 uur), dus nu was mijn plas wel supergeconcentreerd.

Hierbij mijn foto - zien jullie het - is het duidelijker? Ik wil alleszins nog geen hoera roepen of mezelf gaan feliciteren, want echt super vind ik het voor 12 DPO niet (en om zo geconcentreerde plas geweest te zijn). We zullen wel zien :

15. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Met daglicht :

16. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Mijn testrijtje :

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

:$:$:$:$ Nou meis ga er maar in geloven! want ik vind de streep echt een stuk duidelijker!:D

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Pompeloesje yeeeh mooie testrijtje en je digi 2-3 ook super dat had je de vorige keer helemaal niet he! dit moet gewoon een plakbeeb worden

19. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Nadesy, ik ga wel zien hoe het gaat evolueren. Ik heb iets meer hoop, maar ik blijf wel herhalen dat ik mijn plas hiervoor 7 uur heb opgehouden; met een pijnlijke blaas als gevolg. Normaal gezien ga ik 's nachts altijd eens plassen.

Normaal gezien test ik pas terug over een dag of twee (als ik me kan inhouden) en maandag heb ik sowieso een bloedname en dan weten we het zeker (misschien toch).

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

ikke denk niet dat je je kan inhouden en morgen gewoon netjes weer test hahahaa,meis spannend ik ga heeel hard duimen!:D

Deel Deze Pagina