Bedankt voor de felicitaties! Morgen volgt mijn bloedname en hopelijk krijg ik dan een hele goede HCG-waarde door. Normaal gezien na een aantal dagen nog eens een bloedname en dan kunnen we zien hoe de stijging loopt. Ik hoop zo op een plakbeeb. Princess, ik voel me heel gewoon; alleen gisterenavond buikkrampen (darmen) en diarree. Nu ook nog steeds last van mijn darmen. Een vraagje : als ik bijvoorbeeld de gegevens invoer, zodat ik uitkom dat ik mijn ovulatie op 26 juni heb gehad, dan kom ik als bevaldatum uit op 18 maart. Als ik dan de bevaldatum 18 maart invul, dan ben ik volgens deze site 4WD1D. Ik ben vandaag precies 14 dagen na ovulatie, ben ik dan niet precies 4W0D?
ik denk dat je nu precies 4 weken bent. Maar heel zeker kan je pas zijn na de termijnecho. Want je ei is 14 dagen geleden maar misschien is je lf wel 15 of 16 dagen en ben je nu dus 3wk5dg ofzo... iig meissie,je bent zwanger! geniet er lekker van! en ik duim voor een mooie hcg waarde. (wat ik nog niet heb durven laten prikken )
Ik wou graag een zwangerschapsbanner zetten en hopen dat het gewoon goed gaat, maar het lukt op het eerste zicht niet.
Gelukt!!! Als je positief test op je NOD, dan mag je toch al een bannertje hebben of niet? Ik ga proberen positief te zijn. Pompeloesje, bedankt!
Chachake: meis.. probeer er echt van te genieten! Jij bent gewoon hartstikke zwanger en heb dus zeker recht op een zwangerschapsbanner! Jij bent gewoon 1 van de zovelen die pas na NOD knaltesten hebben, zul je zien meis! Hup, schop onder je reet; op die roze wolk jij! Meiden met posi test: yeah!!! Gefeliciteerd!!!
Mijn streep was met kv 2v5 idd ook donkerder en duidelijker dan die van Matcare met dezelfde urine... Gefeliciteerd iig!
Ik ben nog niet eens bij NOD maar heb ook zoiets van positief zijn en denken : het komt helemaal goed! denk dat je die instelling toch een beetje moet hebben, want ik ken mezelf, als ik ga denken van , wat als het mis gaat.. dan stress ik alleen maar en dat kan ook niet goed zijn. dus ik ga net zoals jou voor een plakbeeb! nog even en dan vind ik het wel tijd voor een clubje maart 2012 mama's
Eigenwijze ik heb er vandaag nog 1 gedaan Maar mijn temp is gezakt (2 dagen voor NOD) Wie heeft hier ook welleens mee te maken gehad? En mag ik jullie mening weer over mijn testje?? Bekijk bijlage 165868 en in negatief Bekijk bijlage 165870