nou zeg die zijn wel al heeeeeeeeeeel duidelijk zo vroeg misschien worden het er wel 2 van harte gefeliciteerd
Hallo meiden, Gisteren had ik mijn nod. Teste met kruidvat positief, vanochtend met kruidvat nog positiever en de clear blue zegt ZWANGER. Helemaal gelukkig. Alleen nu ben ik een beetje bang, heb mezelf vanochtend ook getemd en ik had 36.7 terwijl ik de dagen daarvoor 37.1 had. Snappen jullie dit? liefs wondertje
Ja das moeilijk te zeggen je temp schommelt natuurlijk ook. Ik zou gewoon stoppen met tempen wordt je alleen maar onzeker van je bent lekker zwanger gefeliciteerd
Gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test!!! Hier weer wachten en inhouden met testen....is nog veel te vroeg! (7 dagen voor NOD) Maar wat is dat moeilijk!!
Ik had op 7DPO mijn eerste positieve test (heeeeeel licht streepje) maar het is inderdaad vroeg.... succes met wachten!
Maar 7 DPO en 7 dagen voor NOD is natuurlijk een verschil! Waarschijnlijk zit ik nu pas rond 3 of 4 DPO. Heb een late eisprong gehad waarschijnlijk!
Mooie testen meiden! Gefeliciteerd! @Biejie: Zo die is duidelijk voor een dag later (10 dpo). Dat gaat helemaal goedkomen
Even een update : ik ben vanmorgen voor een bloedname geweest in het fertiliteitscentrum op 15 DPO en ondertussen ook al het resultaat gekregen : ZWANGER! Oef! Toch leuk die bevestiging te krijgen na mijn positieve testen, maar de twijfel bleef toch nog. Het HCG stond 143 (zwanger vanaf 25) en het Progesteron stond ook mooi hoog. Nu maar hopen dat het een gezonde baby is! Ik lees nog wel bij!
Haai meiden, Ik heb net een test gedaan van clear bleu. Die met plus en min. Heel vaag een streepje op de plus kant. De - staat er wel duidelijk. Ik denk dus dat er niks is deze maand. Maar we wachten af.... Liefs