@meissie ik zie niets,sorry @collin ik zie ook wel wat,maar hier ook geen fan van plus testen...vandaag een kv?
Ik zie wat je bedoelt maar het is meer een pennestreepje en dan is deze test negatief...deze testen staan bekend om hun ingedroogde pennestreepjes
Ja klopt hoor, deze test expere weet er alles van haha Ik heb ook ooit eens zo'n test gehad in de bijsluiter staat duidelijk dat je een even brede streep moet hebben. En geen dunnen streep. Dan is het test resultaat negatief.
ffkijken of het lukt.... deze onduidelijke foto is van vanochten...een week + 1 dag na mn ei...uiteraard in het echt donkerder....en hier op de camping is een foto niet zo mkkelijk maar ik zie een streep...jullie ook???? Bekijk bijlage 166280
Heb vandaag weer een test gedaan pfffff wordt zo moe van mijzelf... heb nu een duidelijkere test dan vorige week. Maar het is nog steeds minder duidelijk dan de eerste test die ik jullie liet zien Ik wacht maar af tot morgen maar wilde dit jullie toch even vertellen. Overigens was nu wel voor het eerst de cb + test positief (een even dikke brede streep zoals het hoort, Wel stukken lichter ik denk zo licht dat ik hem er niet op krijg (op de foto). Morgen echo bij de vk die kan net dat beetje zekerheid geven. En dan ook een bloedtest. De ha van mij wil geen bloedtest doen die vind dat een test genoeg is... Nouja die dokters hier soms Morgen weet ik meer. Verder wel alle symptonen ongesteld te worden *rose slijmachtig verlies *hoofdpijn *buikpijn *neerslachtig Kortom alles wat ik niet heb als ik echt zwanger was.... Toch wil ik deze test nog even met jullie delen. Wordt zeker vervolgd. Bekijk bijlage 166291
Die is zeker duidelijk, maar hij hoort na je eerste test veel duidelijker te zijn nu toch? Denk toch maar altijd aan een cyste? Kun je niet eens de testen onder elkaar leggen voor op de foto?