Zo meiden, ben ook weer terug van weg geweest. Vanaf vorige week zaterdag hier ziekenboeg en ik ben nu nog lang niet op fit. Ik zit met een forse keelontsteking en AB, maar ben weer wat op de been.
Ik zie wel een streepje, hoop dat het snel duidelijker wordt. Alleen is het nog wel erg vroeg en kan het alle kanten nog op.
Mushu en Angela, ik zie hem ook! En zo vroeg weeral een streepje! Ik duim mee dat de streep donkerder wordt.
Ik zie ook iets, hoop dat ze ook snel duidelijker worden voor je. Maar omdat je vroeg bent kan het nog wel alle kanten op gaan.
Ik kwam ook weer ff spieken.. hoe is t met iedereen??? Ik lees helemaal niets meer van Heitje.. is daar nog iets over bekend?? Lydia: je schiet al op meid.. gaat alles goed?? Cindy.. ook met jou en je meiden? Sjansie.. geen testjes meer??? Hier: zit met een burn-out thuis.. heftig, maar t komt weer goed zegt iedereen.. dus daar hou ik me maar aan vast.. wat zwangerschappen betreft heb ik het eindelijk echt (al even hoor) kunnen afsluiten.. Ik vind het goed zo.. ben weer aan de pil..(een lichte) om de pms kwaaltjes te onderdrukken.. nu eerst kijken hoe ik op de hormonen reageer en als dat goed gaat ga ik aan de prikpil.. dan hoef ik er helemaal niet meer naar om te kijken..en met een beetje mazzel wordt ik dan ook niet meer ongesteld..whaha
Ik zat gewoon nèt aan je te denken meid!! Ik vondt het al vreemd dat je helemaal niet meer kwam.. Een burn-out jeetje....komt het ook een beetje door het feit dat het nu echt afgelopen is met een eventuele zwschap? Maar je man hoe is het daar nu me dan?
@cindy.... Het zal ongetwijfeld hebben meegespeeld, maar is zeker niet de reden...Het heeft lang geduurd voor ik dat echt kon afsluiten... een burn-out is iets dat schijnbaar een jarenlange opbouw heeft.. kan wel zijn dat het door gebeurtenissen die achter elkaar gebeuren bijv ineens tot uiting komt. Ik ben lichamelijk echt ingestort. 4 wken geleden. Inmiddels komt de hulpverlening wat op gang en dat is ook wel fijn. Manlief werkt nu parttime en schoonmama en vrienden helpen verder mee met de kinderen.. voor hen zorgen lukt me nog niet.. maar het gaat wel steeds beter.. tis echt uitrusten en dingen anders indelen, prioriteiten veranderen en wat dingen verwerken.. Met manlief gaat t prima.. geen verandering.. ik ben wel overtuigd dat hij echt steriel is en dat is echt geen issue meer hier..
@ ichtus jeetje meid das niet niks een burn out hopelijk kom je er gauw boven op! met mij gaat het prima hoor,en ja nog steeds last van pre menstruele klachten kijk het nog even aan en dan maar is naar de ha en nee heb nog niet weer getest al blijft die drang wel maar kan me nog inhouden heeft toch geen zin,blijf toch streepjes plassen dus miss is maar voor een echo gaan en kijken wat daar binnen aan de hand is