Hallo dames, ik vroeg me af of meer van jullie gewoon wel eens standaard smiddags donkerder testen dan 's ochtends? Ik heb inmiddels een aantal testen gedaan en steeds zijn de middag/avond testen donkerder/duidelijker dan de middag.. Daarnaast blijven mijn testen erg licht..de verhalen van miskramen kennen de meesten van ons wel, maar ik ben juist op zoek naar de positieve verhalen over licht blijvende testen! Dit om te zien dat het echt nog wel kan ipv gelijk te denken dat alles over is! ik hoor graag van jullie
Van een vriendin hier op het forum bleven de testen ook lang licht maar ze is inmiddels bijna 18 weken zwanger!
Hoi, Ik zou er een digitale met zwangerschapsindicator tegenaan gooien! Dan heb je iets meer zekerheid. Ik heb zelf geen goede ervaring met licht blijvende testen dus ik zal je er niet mee vermoeien Succes!
Ik testte 's morgens negatief en 's middags positief en ben toch al 20 weken zwannger. Mijn urine is 's ochtends niet geconcentreerd genoeg.
Fijn om te horen meiden! dat geeft wat meer hoop weet dat moeder natuur toch wel doet wat ze wil en ik alleen maar kan afwachten..maar het is fijn om positieve dingen te horen!
Ik testte tweemaal 's middags sneller positief en ook donkerder dan 's morgens... De donkerte zegt niet zoveel zei mijn VK. Als het streepje er maar binnen de tijd staat! Heb je foto's? Ik hoop iig met je mee, dat t n mooie plakkerd mag zijn!!
Hey Isis kijk eens in mijn album dat zijn mijn testen! Met 5 dagen ertussen. Zoals je weet was ik daar dan al... 10 weken zwanger! Liefs
Zeker spannend! Heb met isisman afgesproken dat we bij geen ongi woe gaan bellen naar de gyn voor een afspraak. We gaan er een beetje vanuit dat ik zwanger ben maar we willen het helemaal zeker weten!
Spanned Isis!! Ik testte in de avond ook donkerder! Bij beide zw zowel mk als deze gingen de testen gelijk op qua kleur dus bij mij zegt het niets! Ik duim meissie!!
Kleur zegt ook niet alles hoor. Vorig jaar een knal test gehad 4 dagen voor Nod en dat werd en Mk en bij deze zwangerschap na 1 dag overtijd een lijntje die niet heel overtuigend was en toch al 34 weken zwanger nu. Heb vertrouwen!