Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland
    had hem idd ook in mijn eigen topic gezet maar dacht ik spam hem hier ook ff,aangezien er hier ervaren tuurders zitten;):D

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Heb je de foto's met een fotocamera gemaakt?
    Anders even op macrostand doen ze zijn zo onscherp en als de foto scherp is kun je ze beter zien :D

3. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland
    nee ze zijn met de ipad gemaakt...mijn telefoon heeft mijn man mee naar het werk..maar ik moet vanmiddag naar de ha dus dan neem ik ze gelijk even mee dan kan hij even kijken.

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hey dames,

nou hier is me temp vanmorgen nog verder gestegen.
    ik ben er nu bijna van overtuigt dat me eisprong pas net geweest is.. waarom die dan al een keer eerder gestegen was weet ik niet maar goed. ik heb ipv mijn eigen cyclus eindelijk weer terug gewoon een langere cyclus dan voorgaande maanden blijkbaar :S en me nieuwe nod is dan precies net voor we een weekje naar spanje gaan :S stomstomstom hahaha

volgens FF is me ei nog steeds allang geweest en zit ik vandaag 14 dpo, dat vind ik wel vreemd dat die me ei niet verplaatst na zulke tempstijgingen.

maar goed dit betekend dus ook dat kruidvat 2 voor 5 euro vals positieve streepjes geeft rond je eisprong!!

maar dat wil ik vast echt beweren als ik inderdaad pas over ...dagen ongi word ipv nu.

5. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hopelijk heb je over 2 weken een positieve test in handen meid! Ik zal voor je duimen!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mutsie meis ik denk ook posi hoor ik zie een duidelijke +

7. Seth

Seth Niet meer actief

is niet vreemd... met al die positieve opk's en verschillende afscheiding die je hebt ingevuld.... zou ik er ook niets meer van begrijpen...

mijn tip.. haal dat even weg.. en kijk dan wat ie doet...

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja maar die opks waren er en de afscheiding ook haha ;) maar ik haal het eens even weg..

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hmmzz als ik de 1e opk weg haal verspringt die direct inderdaad!!
    en precies naar de dag die ik afgaande van me temp ook wel logisch vond.. zou ik dan een 2e ei hebben gehad?? snap die 1e opk dan echt niet en had toen ook echt giga eggwhite enz.. plus op dag 6 hebben ze op een echo follikels zien liggen... naja haha we gaan gewoon voorlopig even uit van het nieuwe gestippelde kruis ;) die opk die daarna kwam hoe kunnen we die verklaren?

10. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    dat zal een logische verklaring zijn dan :D ik hoop dat je over twee weken een knaller komt showen ;)

11. Seth

Seth Niet meer actief

Geen idee..... maar het ziet er zo inderdaad wat logischer uit....

misschien heel geconcentreerde urine gehad ofzo??? (ik verzin maar wat.. :D)

en de opk's zitten er ook wel eens naast... ;)

o trouwens als je je bmm voelt, doe je dit dan wel op hetzelfde tijdstip en in dezelfde houding....? het verschilt ook wel eens per tijdstip zeg maar.. :)
    valt me op dat je veel "hoog" invuld...

12. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    ik zal ook ff de link van mijn ff in mijn handtekening zetten ;)
    Ik hou mijn temp bij puur om mijn menstruatie te spotten :D

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sjansie ja ja en ondertussen :p

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja is logischer he zo.. nu maakt ff er ineens een dik rood kruis van... heb geen idee wat ik veranderd heb haha.

mijn bmm voel ik dan inderdaad in de ochtend in dezelfde positie na temperaturen.ik vind sowieso dat die vaak hoog zit bij me alleen vlak voor tot vlak na vloeien zit die laag..

die opk was wel met ochtendurine? ( ik deed hem omdat me kv dus streepjes liet zien )

15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    whahaha nee kan niet toch :p ik wil graag ongesteld worden nu,
    tis bij mij gewoon andersom hahaha de meeste spotten een ei en ik hoop mijn ongie te spotten,
    want als ik ongie wordt keldert mijn temp naar beneden alleen doet ie dat nog niet ;)

16. Seth

Seth Niet meer actief

heb geen verstand van gewone ovulatietesten, maar ik begreep dat die niet met ochtendurine mogen...

alleen de duurdere zoals persona... en clear blue....

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    die mogen niet met ochtend urine omdat ochtend urine minder lh bevat dus ze dan vals negatief kunnen zijn ;)

in mijn logica was het dan dus als die zelfs smorgens al knalde wel een extreme knaller haha...

18. Seth

Seth Niet meer actief

volgens mij is juist de reden dat de urine TE geconcentreerd is... en er dan altijd LH in zit..
    (omgekeerde wereld dus...)

ga ff kijken... of ik het kan vinden...

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    owww!!!! dan is de laatste opk test dus ongeldig :) dan klopt het weer..
    op die eerdere opk die ik nu heb weggehaald na dan.. maar goed haha

Deel Deze Pagina