hoi meiden zou ik hier mijn tuurtestje eens mogen plaatsen? ik heb hem wel 2 a 3 minuten te laat afgelezen. ik geef nog 4 keer per dag bv en ben nog niet ongi geweest wat denken jullie? Bekijk bijlage 182404
Nou, nee, die 2-3 minuutjes maken echt niet uit hoor!!! Dit is duidelijk zwanger en dit resultaat had er ook al gestaan als je met 5 min had gekeken
pffff heftig zeg. oh het zou zoooo welkom zijn een broertje of zusje of ons kleine manneke. ik ga vanmiddag maar even een nieuwe test halen welke zijn er ook gevoelig buiten de kv testen. ik heb geen mogelijkheid om er 1 van kruidvat te gaan halen nu
Lydia zich al gemeld vandaag? Ik had het gevoel dat het vannacht/vanochtend zou gaan gebeuren. Ben benieuwd
Nee ze heeft zich nog niet gemeld en we hebben dezelfde gedachtes want dacht zelf ook dat ze aan het bevallen is of al is bevallen ben benieuwd
Ja, maar dat geld meer als je bijv een heel vaag streepje krijgt. Met deze kv test zou je nu op de CB Plus ook een knalstreep moeten krijgen hoor
blinky, spannnendddddddddddd zo leuk ik dnek ook ehct zwangerrrrrrrrrrrrrr!!! zo zag mijn testje er eergister uit!! (1 dag voor nod)
Marjolein.. Gefeliciteerd hoor Jantine.. Hmm ik denk persoonlijk dat als je zwanger bent, het streepje al wat duidelijker had moeten wezen maar goed.. het kan nog alle kanten op zolang je ongie er niet is he.. Ik blijf je volgen Blinky.. Ik denk toch ook echt zwanger Over Lydia gesproken, nou ik dacht het ook echt serieus dat ze afgelopen nacht zou gaan bevallen.. ben erg benieuwd Wel apart dat er meerdere mensen dit gevoel zouden hebben..