Jantine, ik wil je geen valse hoop geven, maar geen bloed geeft moed! Er zijn dames die pas na een week overtijd of zelfs langer positief testen..
marjolijn gefeliciteerd! ichtuss thanxx (hier zo naar de Vk trouwens ) yupgup,sjansie en renske niet dus helaas .. ben dr behoorlijk KLAAR mee.. blinky, ik denk zwanger ! hijs zo mooi duidelijk ..
Hmm Lydia.. Balen joh had het zo gehoopt voor je Succes bij de VK zometeen. Gaan ze je echt door laten lopen tot 42 weken, als ze zich niet eerder meld?
Ja hier! Het is voor mij wat onzeker wanneer NOD is/was: zaterdag of morgen. Maar deze test vandaag met ochtendurine (opgevangen in potje, paar uur later getest) na heeeeele vage test zaterdag (na afleestijd met kv 2v5). Dit is test van etos (kv was nog niet open ) Zou het?? Durf nog niet blij te zijn...
Aaahhh Lydia Balen meid! Maar het gaat vast binnenkort gebeuren haha (zegt de helderziende ahum). Nog ffkes. Alle 'truucjes' al geprobeerd?
lila ik vind het er ook hoopvol uitzien.. morgen nog eens ! (*ff snel offtopic : a.s donderdag extra echo en anders inleiden)
hopelijk gaan ze je strippen misschien is dat net het laatste zetje dat je nodig hebt ben zo benieuwd naar jullie kleine meid
Ow spannend..........vaak als ze dat zeggen begint het vanzelf te rommelen en anders heel veel s6 met inleiden en dus bevallen
Lila en Blinky van harte gefeliciteerd met jullie positieve test! @Lydia, jammer dat je nog niet bevallen bent. Maar het kan zo ineens gaan beginnen hoor. Dus je kunt nu nog nergens last van hebben en dan ineens vanmiddag of vanavond wel. Ik hoop het in ieder geval voor je.
lila: ik denk dat je zwanger bent. lydia: ik hoop dat je snel je kleintje in je armen kan houden. succes ikzelf: op dringend verzoek van mijn moeder toch een cb digital gedaan: niet zwanger aaaaahhhhhhhhh. niet leuk. ik wilde ook eigenlijk wachten tot morgenvroeg. nu weer een domper. mss maar even 2 dagen wachten
idd blinky even wachten...al vindt ik dat je kruidvat best posi was ...normaal doet de cb het dan ook wel...maar ik zou nu eerst morgen een kruidvat doen?