mensen ik meld e weer even.. Vanmiddag na het werk een testje gedaan en hij is gelijk aan die van zaterdag.. dus ik stel me er niet te veel van voor.. Verdorie.. ik verwachtte stiekem een veel duidelijker streep[je, niet weer zo'n gezeik
Daar ben ik weer... ik weet niet goed hoe ik moet kijken. De meest rechtse test is van net. Andere testen kleuren donkerder na een paar uur...
Dit is een foto van de kv van vanochtend (geen ochtendurine). Mijn verhaal staat hier vandaag ook ergens haha De foto is net pas gemaakt en de test is inmiddels goed opgedroogd. Het resultaat (licht roze/paars) kwam ong, na 6 minuten na het doen van de test. Opgedroogd is er weinig van overgebleven en al helemaal moeilijk op de foto te krijgen Bekijk bijlage 182532
R85.. Ik zie idd ook een streepje op de onderste test.. Ik hoop voor je dat ie in de komende dagen donkerder gaat worden RoGiJuLi.. Ik lijk toch een streep te zien hoor.. ben erg benieuwd hoe dit verder gaat verlopen. Wanneer ga je weer testen?
Aryam, van onestep alleen roze streepjes gehad toen ik zwanger bleek.... Vond dat ze bij mij ook veel tijd nodig hadden hoor! Wordt minder als je langer zwanger bent lol Voorzichtig gefeliciteerd!
ik ga morgen weer testen vandaag gewerkt dus geen tijd gehad om testen te kopen en te testen maar ik zie tot nu toe hier veel vage testen voorbij komen dus ben benieuwd of ik morgen meer duidelijkheid kan geven. xxx Joyce
Zie idd wel een licht tweede streepje op alle testen maar ben zelf niet bekend met deze testen probeer het over een aantal dagen weer zou ik zeggen s6 iig
Dat is balen kan me voorstellen dat je nu gewoon een duidelijke streep wilt ik ga iig hard voor je duimen
Bekijk bijlage 182587 Bekijk bijlage 182588 Ik weet niet of het hier goed te zien is Maar voel me al een paar dagen ''raar'' ik had nog een dipper van z&k liggen en heb die vanmorgen met ochtendurine gedaan. Er verscheen een heel licht streepje die ik niet op de foto krijg,ik herinnerde mij dat ze hier wel eens zeggen als je daar een licht streepje op krijgt dan moet hij duidelijker zijn op de kv Nou dit is het resultaat met mijn derde plasje vanmorgen was binnen de 5 minuten. Ik heb er nog 1 liggen dus ga morgen vroeg maar is weer proberen. Moet ik er wel even bij zeggen dat de testen van vorige maand omowit waren (eindelijk )wou toen ff proberen of ik na de verwijdering van de poliep nog streepjes plaste en nee dus!
@sjansie ik lijk wel iets te zien op je testen wat zou je ervan vinden als je toch weer in verwachting blijkt te zijn
@sjansie ik zie ook een licht roze streepje.. Maar ik dacht dat jou man geholpen was? Stiekem toch wel leuk als het zo blijkt te zijn of niet?