Manonii.. Gefeliciteerdd Das mooi duidelijk! Mutsie.. Ik zie toch echt een plusje.. Ik zou als ik jouw was morgen een CB digital doen met indicator.. Deze zijn ook gevoelig en dan zie je het in woorden Geen getuur dus. Succes Aloha.. Jaa dan toch je ei nu he! Jeetje, verwarrend. Maar goed, kom dan maar met een knaller over 2 weken
Haha ja jammer dat ze zo duur zijn he! Ach, altijd leuk om over een week nog eentje te doen toch Geniet ervan meid.
@ Aloha, ik had 2 maanden geleden en afgelopen maand een dikke positieve testen tijdens mijn eisprong met kv 2 voor 5 euro en ik weet zeker dat het me ei was aangezien ik een eicelmetiing had en een positieve ovutest, maar in het kader van de wetenschap deed ik ff een zwangerschaps test hahah en over mij zelf. tja het streepje staat nog mooi maar licht op de test. vandaag word ik gebeld door de gyn voor de uitslag van het hcg hormoon, maarja dan is nog niets zeker, omdat ik heb gebloed maaar goed eerst even de uitslag afwachten, misschien was het wel negatief en was het een vals positieve test
Wauw wat een prachtige testen weer! Alle meiden die op roze mogen GEFELICITEERD En Fl3xgirl wat een knaller is dat zeg haha, echt prachtig!! Wil ik van het moment gebruik maken om even heel hard te schreeuwen dat die fabrikanten de testen zo langzamerhand wel eens zo mogen maken, dat er NOOIT valse streepjes komen te staan. Oftewel meiden, ik raad de dipsticks van BABI niet aan. Ik foto heb ik wat later gemaakt maar de streep zag ik meteen binnen afleestijd.
@Lydia: dat scheelt al weer haha Ik weet dat het niets betekent hoor, ben dan ook heel benieuwd hoe een positieve test er wel uit zal zien bij mij.
@renske en lydia ik ben ook erg benieuwd naar vanmiddag..nog anderhalf uur..wat kruipt de tijd!! @lizzy ik zie ook een 2 e streepje! @fl3x heel duidelijk!gefeliciteerd!!
Is dat de zwangerschaps of ovulatietest? Ik gebruik ook de ovulatitestjes van BABI maar niet de zwangerschapstesten. Voorlopig ben ik er tevreden van.
@WendymvSenna: haha, thanks meis! Voorlopig hebben we besloten dat ik me even ga concentreren op het afronden van mijn bachelor. Even mijn focus verleggen. Maar de hoop op de knaller blijft natuurlijk @Mutsie86: ik ben altijd erg blij als andere mensen ze ook zien haha. Heel veel succes straks! Ik hoop op positief bericht! @Kimmytje: dit is een zwangerschapstest. Ik gebruik geen ovulatietesten (meer). Het was voor het eerst dat ik deze testen had besteld, vandaar dat ik het even met jullie wilde delen.