Ik hoop dat het een echt streepje is! Ik was ook aan het zoeken naar ervaringen met dit merk maar kon het niet direct vinden.
@Kimmytje: vind ik heel erg lief van je, maar ik weet dat het geen echt streepje is. Om een of andere reden heb ik dit bij een aantal testen. Daarom deze eens geprobeerd, voor mij dus niet zo'n succes. Ik heb er verder geen slechte verhalen over gehoord/kunnen vinden.
Oh meid toch... Veel succes hoor, ik duim voor je dat er snel een echt streepje mag staan dan! Wachten kan lang duren hé...
Ik zie ook iets en sluit me aan bij liftrasa! En ik zou ook een druppeltje water erin druppelen, wordt ie weer wit en het streepje duidelijker.
Na een kwartiertje ongeveer. Eerst dacht ik dat er niets stond. En het is ook heeeel vaag hoor. Inderdaad 6 dagen voor nod.
Heb op de test van vanmiddag wat water gedaan. Lijkt inderdaad te werken. In het echt vind ik hem wat vager maar wel zichtbaar..
Lotuss, ik vind hem een stuk duidelijker nu, na de waterbehandeling En al helemaal bij 6 dagen voor nod ik ben benieuwd naar je volgende test, wanneer ga je nog eens testen?
vind hem ook een stuk duidelijker nu ! spannend.. ik zou zoeizo doortesten (t liefst met n dag ertussen ) succes!
Tsja..ik denk morgen of overmorgen. Kan ook nog van alles mis gaan zo ver voor nod. Wie weet is hij overmorgen wit! Even afwachten maar he....die eerste was van gister, deze van vandaag. Hij werd inderdaad duidelijker na de waterbehandeling. Deze blijft ook staan, gister leek hij na een paar uur te verdwijnen. Even afwachten maar...
Lotuss, ik heb hem even in negatief gezet en er is wel duidelijk een 2e streepje. Ben benieuwd naar je volgende test. Bekijk bijlage 177773