hee meiden snel een update! hier indd vanochtend bevallen van Jinte ! ! kom snel weer meekletsen met jullie ! xxx
ja helaas, de 31e augustus slechte echo, nog even afgewacht, en maandag curettage gehad, was bijna 11 weken, ik wilde niet meer nog langer afwachten.... heel veel sterkte voor jullie!!
Lydia, van harte gefeliciteerd! Ikheid, heel veel sterkte gewenst. Kelly, ik testte bij beide zwangerschappen pas op 5 dagen nod positief!
Ikheid en Surf heel veel sterkte. Lydia van harte gefeliciteerd met je dochter Jinte. En BB eindelijk een mooie posi test geniet ervan. En op alle vage testen zie ik allemaal 2 lijntjes of een kruisje dus meiden over een paar dagen weer testen succes. Hier verder nog niets bekend. xxx joyce
Ik wil jullie toch deze ook graag even laten zien. Testreep verscheen gelijk in de optrekkende achtergrond waarna ook de controle streep verscheen. Foto gemaakt binnen 1 minuut nadat ik de laatste druppel urine op de test heb laten vallen......
Volgende week donderdag pas denk ik.... dan heb ik mijn eerste echo staan (zie mijn onderschrift, dan weet je wel een beetje waarom ik nog steeds ingetogen ben)
@missQ dat snap ik helemaal! Ik duim heel hard voor je dat alles goed blijft gaan en dat je een goeie echo krijgt!!