Denk zelf dat laatste ik denk zelf aan het einde van volgende week het te weten als mijn cyclus ''normaal'' is Dan hoop ik er voorgoed ervan af te zijn want dit is echt niet leuk
nou meid misschien was het gewoon nog een innestelingsbloeding...of van iets anders een bloeding.. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat je volgende keer een mooi kloppend hartje ziet!
@ cindy24 Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je kleine prinses maak er een mooie dag van met heel veel kadootjes
MissQ.. Mooie test hoor hopelijk is het een plakkerd Ikheid.. het hoeft niet meteen iets slechts te betekenen he.. ik duim alsnog voor je meid dat je volgende echo een mooi hartje laat zien dat mooi aan het knipperen is Cindy.. gefeliciteerd met je dochtertje Maak er een gezellige dag van
vriendin heeft nog getest en deze was omo wit dus ze zal een maandje moeten wachten. bedankt om mee te kijken (moest ik van haar zeggen)
He meiden, Van de week had ik maandag en dinsdag een licht positieve zwangerschapstest. Toen woensdag ongesteld geworden (temp was toen ook van 36.9 naar 36.6 gegaan) . Maar het was heel weinig en nu al voorbij! Ik dacht telkens, nu gaat het doorbreken maar is niet gebeurd. En nu is mijn temp ook weer gestegen naar 36.9, ik snap er niets meer van! Ik durf niet te testen omdat ik bang ben dat ie vet negatief is. Als mijn temp hoog blijft dan ga ik zondag maar een testje wagen. Heeft iemand dit ook ooit gehad?
@R85 ik heb wel eens gehoord van een innestelings dip en misschien was je bloeding een innestelingsbloeding. Dus er is nog een beetje hoop.. Ik duim voor toch een positieve test voor jou!
@R85, ik zou als ik jou was je vraag eens in het temperatuurkaartjes topic zetten. Daar lezen meiden die al langere tijd tempen. Succes!
Lydia , gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. 15 sept is een mooie dag om geboren te worden.
hai mensen daar ben ik weer. Ik hoop dat jullie zolangzamerhand niet gek van mij worden Gisteren getest met cb en geen tot nauwelijks een streep.. Nu denken mijn man en ik wel wat te zien.. Ik moet zeggen dat het op de foto moeilijk te zien is. Ik zie hem wel omdat ik weet waar ik kijken moet. Ik zit nu 2 dagen na mijn nod.. En ik weet dat ik dan toch eigenlijk wel een duidelijk resultaat zou moeten hebben.Maar blijf nu toch wat hoop houden.... Wat denken jullie? test trouwens pas na het weekend weer is het plan
Waar zit je in je cyclus? Als ik eerlijk ben zie ik niets, hoop na het weekend voor een positieve test voor je!
2dagen na mijn nod.. Misschien is deze foto iets duidelijker? Moeilijk om dat blauw op de foto te krijgen
Sorry meid, ik zie hem echt niet. Heb echt mijn beeldscherm van mijn laptop in allerlei standen gehad, maar ik zie geen kruisje. Hoop echt voor je dat je zwanger bent, maar ik denk dat deze test echt negatief is.