Maar wie weet zien anderen hem wel zonder fantasie! Ik ben nog maar de eerste die een mening geeft, dus ik blijf hopen voor je meid
Nanette.. sorry ik zie ook niks hoe graag ik het ook zou willen.. als jij en je man echt wat zien, tja dan zou ik zeggen test over een paar dagen nog eens. Wel denk ik inderdaad, dat als je zwanger was geweest, dat de test nu al duidelijker had moeten zijn want je had al eerder getest toch? Als dat niet zo is, dan ben ik een beetje in de war met iemand anders, sorry dan!
nee hoor je hebt gelijk.. dat was ik.. Alleen was dat met kv2v5 en zo langzamerhand werd ik een beetje kriegel van die streepjes.. Vandaar dat ik een andere test wilde.. Gisteren gaf de cb niks aan en nu denken we van wel.. Maar goed.. Als ik (against al odds) toch zwanger blijk te zijn blijft de ongi gewoon wel weg.. Dus we zien wel waar dit schip gaat stranden...
Ik weet niet of jullie je mijn testjes nog herrineren? Maar goed, dacht een streepje te zien, toen. Zit nog steeds aantal dagen voor NOD. De gyn vond mijn hormoonwaardes niet alarmerend, voor de zekerheid is alleen progesteron nog een keer geprikt. Verder zag hij op de echo een eiblaasje van 16-17mm, dus die zou volgens hem één deze dagen springen, terwijl ik eigenlijk maandag ongesteld zou moeten worden.. Ach we zien wel, maar wilde jullie even op de hoogte houden. Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Nanette.. Aha oke dan had ik wel de goeie voor me En ja daar heb je gelijk in, dat als je zwanger bent dat je ongie dan vanzelf (als het goed is) weg blijft. Nog even geduld alleen wordt ie soms wel enorm op de proef gesteld he.. succes en hopelijk heb je snel een mooie knal test in handen waarbij je niet hoeft te turen
Wauw, mooie test! Ik hoop op een plakbeeb voor jou, je bent ook al zo lang bezig! Enne...gefeliciteerd!!
Heitje, wat staat die banner je goed!!!! Nogmaals gefeliciteerd meis... MissQ, wow die is ook mooi!!!