Thanx! Zo donker zijn ze bij de miskramen niet, alleen maar bij de missed abortion, maar die heeft dan ook 9 weken geduurd, maar helaas geen hartje...
LYDIA!!!!.. Meid van harte met de geboorte van jullie dochter!!!!!!!!.. Ik vind het geweldig!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA@HEITJE!!!!! WAT GEWELDIG MOOOOOOOOI....GEFELICITEEEEERD MEID.. tis je zooo onwijs gegund!!!...
bij de eerste twee testte ik maar 1x oke positief ik ben zwanger maar dat was bij de derde wel anders ook een ma en mk ervoor gehad en bij de mk idd een licht streepje bij de ma een dikke streep! Dus ja de twijfel was des te groter bij de derde.....testjunk Dus ik begrijp je volledig........maar het ziet er goed uit hoor probeer ervan te genieten al weet je niets zeker in het leven
mooie testen zeg. bruinverlies hoeft niet slecht te zijn hoor. had ik ook bj de zwangerschap van onze zoon. trouwens gedurende de zwangerschap nog 3 keer flinke bloeding gehad, terwijl er niet s met de kleine aan de hand was. ik kan me natuurlijk wel indenken dat je het eng vind. ik hoop op een plakbaby voor jullie
bruinverlies hoeft inderdaad niet erg te zijn... kan oud bloed zijn dat er nu uitkomt om je baarmoeder schoon te maken. heb ik ook gehad eerst zw
Mykelti en MissQ.. Onwijs mooie testen meiden En vanuit hier ook een mooie felicitatie Ik hoop dat het beide plakbeebs zijn.. maar snap dat er nog wat onzekerheid is. Hopelijk kunnen jullie snel echt gaan genieten En zoals meerdere al zeggen hier, bruinverlies hoeft niet altijd een slecht teken te zijn
mooie test meid.. ik had ook bij beide zwschappen bruin bloedverlies...is oud bloed dus een bloeding is al voorbij dan
Mooie test, mooie streep! Is dit de test van moeders voor moeders? Van welk merk en waar heb je die gekocht? Heb het een beetje gehad met de Kv2... Ooh ja en natuurlijk gefeliciteerd!!
Die blauwe is idd van MvM, die heeft 20 ug HCG nodig. Ik heb er 2 k2v5 gedaan (die heeft 25 ug HCG nodig) en 1 dipstick van Sensitest. Heeft iemand een idee hoeveel HCG de dipstick van Sensitest nodig heeft? Enneuh, thx voor de felicitatie!!