De laatste keer had ik minder als 1 Ik heb maar 1 oplossing en dat is niet meer testen zie ik de streepjes ook niet meer
MamavanBo.. Ik zie iets lichts idd. Zou nog even doortesten Calice.. Ik zie de streepjess!! op naar een knaller Kit.. Ik zie ook een tweede streepje. Je bent wat vroeg idd met testen maar niets is onmogelijk. Ik weet eigenlijk niet of een test reageert op cyste.. Dat zou je anders eens na moeten vragen elders. Succes en ik hoop echt dat je zwanger bent
hebben die een voorgedrukt lijntje? nog nooit gezien of gehad. en zijn deze dan ook echt roze? want dat is hier wel het geval.
Ja als je goed kijkt staat er altijd al een lijntje...maar niet roze natuurlijk.. Maar op je eerste foto zag ik geen roze namelijk
Heeee meiden! Zouden jullie eens mee willen kijken met mijn zwangerschapstest? Het is er een van CB die je 4 dagen voor je nod kunt gebruiken. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald want ik denk een heeeeeeel vaag streepje te zien, maar ik wil graag weten of jullie dit ook zien of dat ik het me slechts inbeeld.... Bij de onderste zie ik het in het midden van de gehele strip (dus ook in het midden van de foto) Ik weet het, het is heel moeilijk te zien en ik krijg het niet duidelijker op de foto. Hoop dat jullie me kunnen helpen!! Liefs, Stippeltje
Net nog even snel uit het werk voor een KV 2 voor 5 test geweest. gisteravond had ik een licht streepje maar de KV test was al een stuk duidelijker (ik had geen geduld om tot morgen te wachten )