@Sjansie maar heb jij niet getest tijdens je ei?dat de test daarop mischien reageerde omdat ik zie dat je nog ongi moet worden?
Zou zo maar weer is kunnen daarom geen testen meer voor mij! Ja banner klopt niet hoor denk zelf vrijdag
Nou hier komt dan toch de teleurstelling. Niets te zien dit keer. Ik had zo gehoopt dat het dit keer makkelijk zou gaan. Nou ja, positief blijven. Wat niet is, kan nog komen toch? Meiden, succes!!! Zet 'em op!
Wow! Veel roze hier vanochtend! Gefeliciteerd, zwangeren! @Kit, wat naar! Kan het niet een dipje zijn in het HCG? Wil je geen valse hoop geven hoor... Ik vind het echt balen voor je. Ik heb vanmorgen een test gedaan van sensitest, en ben er niet uit... zie wel duidelijk Iets maar weet weer eens niet of dat een streepje is of iets anders. Kwam wel na 5 minuten, maar waarom dan zo onduidelijk? Heb geprobeerd ´m op de foto te krijgen, weet niet of dat gelukt is.
Ook als je te graag wilt is het fijn te horen dat je denkt iets te zien! Ik ben er al helemaal niet meer zo heel erg emotioneel onder, eerst dikkere streep zien, dan geloven... Maar goed, helemaal koud laat het me ook niet, want hij lijkt toch echt roze- in het echt. Aiai... zie alweer emotionele achtbaan opdoemen...
Oooowwww.... oké... *slik* Goed dan. Ik heb hoop (heel voorzichtig hoopje) Het zou best wel eens kunnen... Denk ik... eventueel....