Princess.. hopelijk blijft het hierbij! Heb je al wel nog een keer getest? Om te zien of de streep donkerder is geworden? En vele vrouwen verliezen wat bloed tijdens een zwangerschap, dus het kan nog alle kanten op hoor. Maar begrijp wel dat je je zelf een beetje beschermd.
Princess, wat een stress zeg. Ik duim voor een goede afloop. Ik sluit me aan bij Renske, Beertje en Cindy - er is heus hoop! Sterkte meid!
kwam even melden dat ik niet meer hoef te testen, vannacht en vanmorgen megakrampen gehad en een flink stolsel verloren. nu verder gewoon bloed dus zal wel iets mis zijn gegaan heeeeel vroeg. morgen weer t ziekenhuis bellen en weer door voor een volgende ronde..
dank je! ik zou haast zeggen dat ik eraan gewend raak heb meestal 1 dag dat ik even van de wap ben, die dag moet nog komen.. ben niet zon typje die gaat treuren met mensen in de buurt. dus zal wel komen als ik alleen ben.. en dan is t weer knopje om en doorgaan
niet echt he.. ben het zo langzamerhand na 5 jaar wel zat.. en dan zitten we "nog maar" in het iui traject. maar 2 van de afgelopen 4 iui's zijn te laat geinsemineerd : ruim dag NA eisprong, fout door ziekenhuis. en 1 is geinsemineerd zonder med's omdat ik toen een cyste had. dus dit was eigelijk weer een keer een goeie iui
Hey dames, @renske19, Ja heb vanmorgen getest en toen was ie weer lichter. Moest echt turen om m te zien. Heb t idee dat het nu wel wat meer wordt en roder dus ga er vanuit dat het geen goede test was (alhoewel vriendlief de streep toch duidelijk zag en die van vanmorgen ook nog maar heel licht dus wss vals postief?) Helaas want je hoopt het toch weer als je zon streep hebt gezien, maar goed we gaan er gewoon weer positief tegenaan . @cindy &beertje Hoop is nu wel bijna weg hoor meiden, wordt nu iets meer verlies zoals Julie hierboven kunnen lezen. Maar bedankt voor jullie lieve woorden J Op naar een volgende ronde maar weer.
als ik vanaf de zijkant van me laptop scherm kijk dan zie ik hem ook een streep. hij is ligt maar hij zit er wel. (vanaf de zijkant laptop is het beeld wat donkerder dan heb je niet zo'n last van het licht helpt soms met turen) ik hoop met je mee dat het een innesteling is. zou best kunnen.
Marieke.. Hmm meid wat balen veel sterkte en ik snap dat je er zo onderhand wel zat van wordt, de weg van het zwanger worden is soms zo ontzettend hard hopelijk mag je snel een plakkerd hebben! Princess.. Hmm jammer meidd Ik snap dat als je een streepje hebt gezien, hoe licht ook, dat je gewoon hoop hebt en je hoopt op een goede afloop. Als je eerst een lichte streep had en nu ook, ook is al ie nu lichter, dan lijkt het mij sterk dat de vorige vals positief was. Het kan natuurlijk iets zijn geweest, maar in het begin is alles zo pril en er bestaat dan een kans dat het misgaat. Soms merk je niet eens dat je zwanger bent geweest, want dan wordt je voor je gevoel gewoon ongie Helaas zal je nooit echt weten wat die test heeft ingehouden helaas Ik hoop dat je heel snel in verwachting zult zijn..
Goh dat dit topic nog steeds bestaat wat gaaf! Ik kom weer eens wat vaker turen en hopelijk ook mijn testje showen binnenkort.