Ik ben altijd enthousiast geweest over de 2voor5 testen van het kruitvat. Maar door mijn ervaring van de afgelopen dagen helemaal niet meer. Zie deze testen. Alle bloeduitslagen waren nul hcg! De onderste 2 kunnen we als een indroog-lijntje rekenen. Maar de bovenste! Klopt het dat het met deze testen de laatste tijd wel vaker mis gaat? Bij de bovenste test had ik ook een knal ovulatie test. (Ik ben juist blij hoor met een hcg van nul want de gyn was bang voor een persisterende trofoblast.)
Wat vinden jullie van mijn testen? zal mn ei eraan komen? heb nog nooit mn ei gevoeld dus ik weet het echttt niet
esli: zo'n test als de bovenste van het rijtje van kruidvat had ik dus gister ook en vandaga niks meer....heel vreemd
Cindy...! Is zie hem ook echt duidelijk!! Zo was mijn eerste ook ongeveer! Daniëlle.. is zie hem echt niet.. maar als jij hem ziet..! over paar dagen nog testje wagen? Om hem een beetje op de foto te krijgen is moeilijk.. helemaal als het nog een minivaag streepje is! Alle zwangeren.. gefeliciteerd!!
Kan de test niet op een eisprong gereageerd hebben? KOmt vaker voor met de KV 2v5 Vindt hem wel duidelijk...
ik ben absoluut niet meer tevreden over de kv2v5..komen bij mij het huis niet meer in. Hij gaf positief terwijl ik geen ei had en een hcg van 2,8! maar geloof dat veel meiden hier wel erg enthousiast erover zijn!
NOu cin, wel duidelijker zeg na die druppels water!!!...wat SPANNEND jeetej krijg er kriebels van haha...ff geduldd en wie weeeeeeeeeeeeet
Oei haha ik zie hem hoor...........maar ja die kv testen he zal het over twee dagen nog is doen,ben erg benieuwd
Bij mij is de kv ook een beetje uit de gratie na een paar streepjes die geen streepjes bleken (vaagvaag). Maar bij mij kan het ook gewoon zijn dat er een ietsje zat en daarna niet meer (ben ongi geworden). Was toch op zoek gegaan naar een alternatief, heb dat nog niet gevonden. Was terecht gekomen bij de cassette testen van sensitest - maar die geven dus in totaal 3 (!) streepjes als ik mijn pies erin druppel! Misschien ligt het niet aan de testen maar aan het kraanwater dat we allemaal drinken? Alle zwangeren: gefeliciteerd!!! Alle testers: Zet ´m op!
Alle zwangere dames gefeliciteerd!! Ik had hier dinsdag een zwangerschaptest neer gezet en heb er nu net weer 1 gedaan. Wat denken jullie er van? De bovenste is van dinsdag De onderste is van net krijg ze alleen niet echt goed op de foto in het echt zie je he beter Zit vandaag trouwens op 12 dpo