Hier moeten de streepjes duiderlijker worden, maar ze worden alleen maar lichter Zal vanmiddag weer eens een digitale doen, kijken wat hij zegt
Hey Meiden, Van de week al een testje laten zien, nu vanochtend weer een test gedaan!! Willen jullie weer meekijken DSCF2831.jpg (20,6 KB) DSCF2836.jpg (26,4 KB) Hoop dat jullie ook iets meer zien.... (ben erg onzeker vanwege de eerdere miskramen en ik wil het ook nog niet echt geloven..)
Goedemorgen meiden. Gefeliciteerd aan alle positieve testers. Ik vertrouw de KV2v5 niet meer, ik heb ze gelukkig niet meer in huis. Ik heb ook voor genomen om nu niet te vroeg te testen en mijn temp maar in de gaten te houden. Wat zijn verder een beetje goede testen en liefst niet al te duur?
Thanx Pindakoek & Cindy24, Ik ben echt wel blij maar ik durf aan de ene kant niet blij te zijn....Raar is dat toch!!! Ik heb morgen mijn nod pas..... Het liefst ben ik al zo'n 5 weken verder dan ben ik over mijn grens heen van de miskramen..
Begrijpelijk zou ik ook hebben Hier is het afwachten tot 9 oktober..duurt nog zooo lang Voel me wel anders..beetje misselijk lijkt het...
@pindakoek... Ik hoop zo dat het voor jou ook giga-raak zou zijn...ik gun het je van harte... Ga je ook eerder testen of wacht je netjes tot 9 okt?
cindy op deze zie ik idd ook nix.. stiekum toch wel jammer he? ik schrok ook even van die test van elise geloof ik.. hoe kan die dan zo duidelijk zijn? heeft er dan toch niet iets gezeten? of een cyste ofzo? die geven ook positieve testen he! pindakoek.. ik zou zeker niet te vroeg gaan testen meid.. ik zit ook aan de puregon en de pregnyl voor iui. maar zelfs op 13 dagen na de pregnyl kan je nog een streepje daarvan krijgen. of je moet getest hebben om te zien dat de pregnyl uit je lichaam is.. dan moet je test dus eerder echt negatief zijn geweest. en helaas kunnen ook alle kwalen door de pregnyl komen, ik ben ook altijd misselijk en pijnlijke boobs enz enz tis ook niet voor nix t pure hcg hormoon wat ze inspuiten hopelijk is het raak voor je meid!
ja die test snap ik ook niet hoor! Nee kruidvat is vaak vals positief maar er zijn ook regels waar je je aan moet houden,...zie je niks weggooien...bij mij kwam die streep ook later en dan is de test eigenlijk niet goed! Maar je hoopt dan toch omdat je iets ziet he!