mja stukje controlefreak denk ik is iig niet dat we onze klussen daarop plannen eerder om te kijken achteraf of er überhaupt kans is geweest
Het is nog wel spannend, nog niet te hard juichen. Woensdag nog een keer testen hou jullie op de hoogte de rest allemaal succes met testen en voor de zwangeren gefeliciteerd!!
Ja nog een weekje! Ik heb mezelf voorgenomen op nod pas te testen, hoop dat ik het volhoud! Net maar even testen besteld bij zwanger & kids! Hoop dat als ik ze in huis heb ik de verleiding kan weerstaan! Hoe is het verder met jou?
Marcia, ik zie een streep! Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe hij woensdag is. Beckje, bij jou zie ik helaas niks. Maar het is nog vroeg in je cyclus . dus ik duim voor je!
beckje ik heb echt super veel aan ovulatie testen gehad de dipstick van zwanger en kids ( ik ben ook zo een controlle freak en wilde gewoon zeker weten of mijn eitje wel sprong en aan de hand van de ovulatie testen had ik rust ) afgelopen maand hebben wij aan de hand van de dipsticks geklust en zie mijn banner is allemaal nog wel heel spannend in maart een miskraam gehad maar ik ben vol vertrouwen.
maaike: heftig zeg hoop zoooo erg voor je dat alles goed gaat! zal voor je duimen dat het een plakkertje blijft
@ Essje, hier gaat het goed. Ik mag a.s. Vrijdag testen. Maar dit is al m'n 6e IUI, dus al 5 keer een grote teleurstelling waardoor ik er wat negatiever insta..... Ik ga voor je duimen....red je het echt tot aan je nod??? *sorry dames, was ff offtopic*
@beckje het was toen zeker heeel heftig, maar ik wist vanaf de dag dat ik toen de test deed dat het kindje er niet zou komen ... alles schreeuwde in mijn dat het fout zou gaan. nou ben ik vol vertrouwen wel bang maar we gaan gewoon van het beste uit ondanks het moeilijk is . gelukkig krijg ik over 23 dagen me eerste echo en als het kindje dan wel goed op groei is dan zal de angst al een stuk minder worden jij succes met zwanger worden. en mocht je echt zo nieuwschierig zijn naar je cyclus bestel die ovulatie testen
@zonnestraal jeetje heftig meid, hoop echt dat het deze keer raak is dan! Ik zal extra voor je duimen! Ik denk dat ik het volhoud tot vrijdag en dan toch zo zwak als ik ben vroeg ga testen haha! Maar wie weet dat ik het wel volhoud tot maandag!
mja ovulatietesten vind ik een beetje duur om alleen maar te kijken hoe en wat tempen is toch wat makkelijker *en goedkoper
@ missymaaike De ochtendurine gebruik ik idd ook niet. Dus dat moet goed zijn. Ik zal alleen als het nodig is een volgende ronde meer op dezelfde tijdstippen proberen te testen. Thanx voor de tip
beckje op internet valt het wel mee mijne waren minder dan een euro per dipstick precies weet ik het niet meer volgens mij 15 voor 10 euro en ik had er aan het eind maar 2 per cyclus @cvo1986 ik deed mijn ovulatie testen altijd rond 16.00 uur en hield daarbij 2a3 uur rekening met wat ik dronk zodat ik een goede duidelijke ovulatie test kreeg ....
ga ik ook doen, met het drinken hield ik al meer rekening maar nog niet helemaal goed dus hopelijk is het deze ronde raak...nog maar 14 dagen
Aloha.. Ook op de orginele foto zie ik de streepjes zitten Marcia.. Ik zie bij jouw ook een licht tweede streepje, hopelijk wordt ie bij jouw ook snel donkerder Becky.. Sorry meid ik zie niks, maar niks is onmogelijk he. Zolang je ongie niet op komt zetten, is er toch een kansje en wie weet ben je inderdaad erg vroeg, en dan is het niet raar die ie negatief is
haha thnx en gelukkig.. ik begin langzaam te geloven dat het echt weer raak is.. ik had al zo sterk het vermoedde want had zulke extreme klachten. ook klachten die ik bij vorige zwangerschappen niet gehad heb. en de meest opvallende is me lekkende borsten.. schrok me kapot. ben ook echt gigantisch beroerd en heb een droge hoest zonder verkouden te zijn en ja van die hoest word ik nog weer beroerder. buik is ookalweer dik. ( bij 1e zwangerschap ookal zo snel) heb er de hele maand al een rustig gevoel over en vanaf me eisprong gerekend ben ik ook nog eens op alohaman zijn bday uitgerekend nu.. ik test nog wel even door tot een knaller en dan maar weer de gyn bellen.. spannend allemaal weer! maar ergens rustiger dan vorige keren.. heel vreemd.. allemaal bedankt voor het beoordelen en bevestigen van wat ik zie haha
Allemaal bedankt voor het kijken Ben benieuwd as woensdag waarschijnlijk kan ik mezelf niet beheersen en morgen weer een testje ik hou jullie op de hoogte!!
ja ik moet wel zeggen dat bij matcare de streepjes steeds maar weinig verschillen, dus niet veel duidelijkheid tot nu toe
verwarrend he? ik blijf maar gewoon doortesten tot ongi of zwangerschap en dan zie ik wel of er nog eens een posi ivutest bij zit. en intussen maar goed doorklussen
lijkt mij dat deze niet goed is, maar dat weet ik niet zeker hoor. maar op die andere 2 kon ik best goed een 2e streep zien