Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik zou idd nog ff wachten en je laatste optie aanhouden (was vrijdag nod op z'n laatst) en als je dan nog niet vloeit weer is gaan testen ;)

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ja zie een heel licht streepje kan alleen niet zien of ie rose is........maar je bent nog vroeg dus over een paar dagen een knaller :D

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Thanx voor je reactie.. Ik geloof dat je bij kruidvat plus testjes na 30 minuten af mag lezen..(?) en deze kwam ongeveer na 20 minuten... Maar ik lees ook vaak dat ze vals positief ofzo aan kunnen geven, en de kv2 was zo goed als negatief, en het plusje kon je toch wel een beetje zien, vandaar mijn vraag...

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik kreeg vrijwel altijd na afleestijd een plusje ;) vindt het zelf echt rottesten hopelijk is het voor jou wel een goed teken ;)

5. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Inderdaad nog erg vroeg, maar het streepje is wel heel licht roze, vrijdag ga ik weer testen, hoop dat hij donkerder is dan! :)

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Whaaaaaah FOTO :D

7. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ja dat kun je hier niet zo goed zien als thuis vandaar ik het vroeg maar dat is igg een goed teken :D duim voor een mooie test vrijdag ;)

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Pindakoek.. ik zeg... fototoooooooooooo

Cindy.. jij al duidelijkheid?

9. super pindakoek :D dan gaat t er toch al meer op lijken :D foto!!!! :D

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    ....Weet niet of jullie het goed kunnen zien, in het echt zie je het beter

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmm dat dacht ik al je ziet het niet zo goed als op mijn telefoon en in het echt...:(

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @ pindakoek, op de foto zie ik niks wilt niet zegen dat er niks , maar ik zie bij je banner dat je eigelijk pas 9 okt mag testen waarom zovroeg ? snap dat het kriebelt maar probeer gewoon is na 9 okt

13. oei die is nog wel heel erg licht, ik zie heel in de verte wel iets ja.. is hij donkerder dan eergister? hij lijkt mij namelijk lichter :(
    hopelijk over 2 dagen een duidelijker streepje!

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh 14 dagen na 5000 moet het volgens mij al uit je systeem zijn meid. heb je een foto? spannnnnennnnnnd

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ik zie dat er al een foto staat pinda haha
    hij is er wel maar wel heel dun en heel licht. wel spannend meid. ik zou op zijn vroegst over 2 dagen nog eens testen. dan zit je nog steeds vroeg, maar zou hij wel al iets duidelijker moeten zijn he. spannend zeg

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    PINDAKOEK.. ik weet hoe lastig het is om een in live vrij duidelijk licht streepje op een foto te krijgen.. ik zie m (als ik m opsla en dan bekijk) eigenlijk direct.. (ik internet via google chroom en die vervormt foto's nogal op t internet, vandaar dat ik ze eerst opsla en dan bekijk via windows..).. Spannend hoor.. ik gun t je zo.. maar dit is iig al beter dan een witte test!!

17. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

pindakoek ik heb hem ook eerst opgeslagen en zie hem ook meteen spannend meid ! IK DUIM VOOR JOU !

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor het kijken :D denken jullie dat de pregnyl al uit mijn lijf is dan?

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik denk het wel (heb er wel niet zoveel verstand van ) test over twee dagen nog eens en kijk wat ie dan doet :)

20. pindakoek. helaas is dat moeilijk te zeggen. zelfs met 5000. elk lichaam en elke cyclus opnieuw kan dat anders zijn. zoals ik laatst al zei kan t met 9 dagen er al uit zijn.. maar sommige cyclussen pas met 15 dagen.. maar we gaan gewoon ervanuit dat je test over 2 dagen duidelijker is :D

Deel Deze Pagina