angel, ik vind het makkelijkerte zien zonder de schaduwen die het omhulsel veroorzaken. Zeker als je het op de foto wilt krijgen Renske, hahahaha, digitale ligt al klaar maar durf ik pas volgende week mee te testen! Wil geen risico lopen dat ik daar misschien te weinig HCG voor heb, die krengen zijn duur!
Gefeliciteerd Phal Hier vannochtend bijna overgegeven toen ik mijn tanden aan het poetsen was bleeh Hopelijk brengt het goed nieuws zondag
Ja Phal, daarom zei ik ook over een paar dagen hihihi Ik weet hoe duur ze zijn, maar ze zijn zo leuk en dan blijft die tekst ook nog maar 24 uur staan en dan is het weg. Dus wel een foto maken hoor en dan ook posten natuurlijk. Ik wacht hem af
Pindakoek en Violetriot, ik zal voor jullie duimen! Sjansie, thanks!! Nog geen echte knallert, maar die komt wel Renske, dat van die 24 uur kwam ik gisteren pas achter! En ik maar denken, leuk om te bewaren voor later, hahaha.. Zal uiteraard een foto maken en hier posten! Wat denken jullie; aan de hand van m'n test van vandaag, wanneer zal de CB ook positief testen?
Phal, ik denk nu al wel hoor, die met indicator is iig heel gevoelig, kan zelfs 4 dagen voor NOD..ik doe hem pas zaterdag, voor de zekerheid.
hier ook weer berichtje van mij.. had van de week gezegd dat ik wat zag op de kv 5 testen dus heb er een digitale tegen aan gegooit maar helaas..zouden wel indroogstrepen zijn geweest.. Bekijk bijlage 188199
@Danty: ahhh balen zeg!! hopelijk de volgende ronde meer geluk! @mamavanbo: typisch maar leuk om te horen Ben al de hele dag misselijk, hoofdpijn, heb steeds het gevoel over te moeten geven maar dan toch weer niet...bah bah die onduidelijkheid is niet fijn!
ik vroeg me af of jullie ook nog een streep zien. heb helaas al paar dagen bruin bloed en nu ook met rood erbij en lichte krampen dus weet 't niet meer. graag jullie mening Bekijk bijlage 188203
de plaats klopt wel hoor. de controle streep staat namelijk ook meer naar links dus automatisch de teststreep ook. de afstand tussen de streepjes klopt gewoon. waarschijnlijk zit het stripje niet helemaal goed in de test, maar een beetje naar links. hij is dus wel positief
haha ik zie dat inmiddels meer dames hetzelfde hadden gezegd. komt spuit 11 blinky ook weer door de bocht