Phal.. in principie is de digital gevoelig, eigenlijk net zo gevoelig (ongeveer) als de kruidvat testjes. Dus in principe kan ie nu al, alleen zou ik toch een paar dagen wachten juist omdat ze ook zo duur zijn. Als je toch wilt testen tussendoor zou ik kiezen voor de wat goedkopere en dan over een paar dagen de digital... zo ben je in ieder geval zeker van het resultaat en hoef je niet een tweede dure test te kopen Danty.. Balen meid veel succes in de volgende ronde Beckje.. Ik zie geen streepje meis, had het graag willen zien maar ik zie het niet. Sorry
Oww balen meis! Maar je nod is tot de 9e? Misschien kun je na het weekend nog een keer testen als je ongi nog niet is doorgebroken! Ik duim voor je hoor! Raar dan he die positieve ovulatietestjes! Liefss
danty88 dat is balen meid Ik heb dat ook wel s gehad, dat is n emotionele rollercoaster. Becky ik zie geen streepje helaas, hoe gaat het nu met vloeien?
Meiden, willen jullie even meekijken (turen!) Ik zit twee dagen voor NOD en denk heeeeeel vaag iets te zien. Jullie? (of is het alleen een schaduw?)
Dank jullie wel meiden voor jullie geluk wensen. Ik denk dat het een twee eiige tweeling is omdat ze allebei een apart zakje hebben. Zal het dinsdag wel een navragen, weet het namelijk niet zeker Voor alle positieve testers, VAN HARTE!!!! Voor de wachters, succes meiden!
ik zie wel wat wolkigs rose aan de rechterkant, maar kan er geen conclusie uithalen voor je. morgen weer even testen!
@broedertjes: heb nog wel wat krampjes, maar bloeden is zo goed als gestopt. nog beetje als ik afveeg, maar verder gelukkig nog goed
Pfffoe ja echt spannend!! Ik ga denk ik even tot zaterdag wachten en dan weer testen als ik niet ongesteld ben geworden. Het is al heel wat dat ik het op de foto heb gekregen en dat jullie ook iets zien! Bedankt voor het meekijken!
JeetjeB.. Ik zie wel iets en het is roze, alleen kan ik niet echt goed zien of het echt een streep is. En welke testen zijn dit trouwens? Want deze heb ik niet vaak voorbij zien komen.. Lees: nooit hihi Goed dat je zaterdag weer even test, hopelijk is ie dan stukken duidelijker
@Renske: ik woon in het buitenland (Istanbul) en deze test heet 5 minutes. Ik zie hem hier overal. Clearblue en zo zie je hier niet veel, misschien alleen in de apotheek. Ik vind het wel een beetje een rottest, heel klein! En die controlestreep is heel dik, dus ik vraag me af of die andere streep ook zo dik moet zijn? Toen ik zwanger was in mei heb ik andere testen gebruikt, dus misschein ga ik die maar weer even kopen om in het weekend te gebruiken. Die lijken hier wel op maar ze zijn groter en het streepje minder dik. Maar, fijn dat jullie wel iets zien! Ik weet het, misschien is het alsnog niets en word ik gewoon ongesteld, maar het is toch spannend dat hij niet helemaal wit is!
Als je banner klopt dan ben je nog vroeg voor de digitale die meet pas vanaf 50 dus geef de hoop nog niet op,en anders de cb conceptie (of hoe heet dat ding) die meet vanaf 25
de controlestreep staat ook verder naar links, dus heel de test is wat verschoven. positief hoor!! nu de knaller!!