Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    joh wat balen zeg:(

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    baal ook echt...had zo.goed gevoel erover.en veel symptonen mja helaas
    Ja.idd

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phal.. in principie is de digital gevoelig, eigenlijk net zo gevoelig (ongeveer) als de kruidvat testjes. Dus in principe kan ie nu al, alleen zou ik toch een paar dagen wachten juist omdat ze ook zo duur zijn. Als je toch wilt testen tussendoor zou ik kiezen voor de wat goedkopere en dan over een paar dagen de digital... zo ben je in ieder geval zeker van het resultaat en hoef je niet een tweede dure test te kopen :)

Danty.. Balen meid :( veel succes in de volgende ronde :(:(

Beckje.. Ik zie geen streepje meis, had het graag willen zien maar ik zie het niet. Sorry :(:(

4. Cupcake87

Cupcake87 Lid

19 jul 2011
    28
    0
    0
    Zuid-holland
    Oww balen meis! Maar je nod is tot de 9e? Misschien kun je na het weekend nog een keer testen als je ongi nog niet is doorgebroken! Ik duim voor je hoor! Raar dan he die positieve ovulatietestjes!

Liefss

5. Broedertjes

Broedertjes Actief lid

19 sep 2011
    220
    0
    0
    Fulltime Mamam
    Valkenswaard
    Violetriot en Phal gefeliciteerd geniet ervan hé!!
    Zijn mooie duidelijke strepen!!
    Veel geluk!

6. Broedertjes

Broedertjes Actief lid

19 sep 2011
    220
    0
    0
    Fulltime Mamam
    Valkenswaard
    danty88 dat is balen meid :( Ik heb dat ook wel s gehad, dat is n emotionele rollercoaster.

Becky ik zie geen streepje helaas, hoe gaat het nu met vloeien?

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Meiden,
    willen jullie even meekijken (turen!)
    Ik zit twee dagen voor NOD en denk heeeeeel vaag iets te zien. Jullie? (of is het alleen een schaduw?)

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank jullie wel meiden voor jullie geluk wensen. Ik denk dat het een twee eiige tweeling is omdat ze allebei een apart zakje hebben. Zal het dinsdag wel een navragen, weet het namelijk niet zeker ;)

Voor alle positieve testers, VAN HARTE!!!!

Voor de wachters, succes meiden!

9. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    ik zie wel wat wolkigs rose aan de rechterkant, maar kan er geen conclusie uithalen voor je. morgen weer even testen!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    JeetjeB: ik lijk wel iets te zien en het ziet er roze uit! Spannend ;)

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @broedertjes: heb nog wel wat krampjes, maar bloeden is zo goed als gestopt. nog beetje als ik afveeg, maar verder gelukkig nog goed

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    JeetjeB, ik zie wel iets!!

MissQ, ik ben benieuwd! :D

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Pfffoe ja echt spannend!! Ik ga denk ik even tot zaterdag wachten en dan weer testen als ik niet ongesteld ben geworden. Het is al heel wat dat ik het op de foto heb gekregen en dat jullie ook iets zien! Bedankt voor het meekijken!

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    JeetjeB.. Ik zie wel iets en het is roze, alleen kan ik niet echt goed zien of het echt een streep is. En welke testen zijn dit trouwens? Want deze heb ik niet vaak voorbij zien komen.. Lees: nooit hihi :p
    Goed dat je zaterdag weer even test, hopelijk is ie dan stukken duidelijker :)

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Renske: ik woon in het buitenland (Istanbul) en deze test heet 5 minutes. Ik zie hem hier overal. Clearblue en zo zie je hier niet veel, misschien alleen in de apotheek. Ik vind het wel een beetje een rottest, heel klein! En die controlestreep is heel dik, dus ik vraag me af of die andere streep ook zo dik moet zijn? Toen ik zwanger was in mei heb ik andere testen gebruikt, dus misschein ga ik die maar weer even kopen om in het weekend te gebruiken. Die lijken hier wel op maar ze zijn groter en het streepje minder dik.
    Maar, fijn dat jullie wel iets zien! Ik weet het, misschien is het alsnog niets en word ik gewoon ongesteld, maar het is toch spannend dat hij niet helemaal wit is!

16. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ja zekers komt ie :D en ja de cb digi ik zou hem pas doen vanaf nod of als ik een knallert had ;)

17. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Als je banner klopt dan ben je nog vroeg voor de digitale die meet pas vanaf 50 dus geef de hoop nog niet op,en anders de cb conceptie (of hoe heet dat ding) die meet vanaf 25 ;)

18. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    de controlestreep staat ook verder naar links, dus heel de test is wat verschoven. positief hoor!! nu de knaller!!

19. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ziet er niet best uit meis en ik zie eerlijk gezegd ook geen streepje :(

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803