spannend dus nog taart en idd op een echo is met 4 weken een zw ring te zien.. en meestal een week later een dooierzakje en vruchtje.. dus kan zijn dat je daarom nog niks zag.. ben benieuwd onduidelijk jou test is ook erg duidelijk meid. en dat de test erna lichter is kan zijn door t schommelen van hcg. ik vind hem iig duidelijk genoeg hihi
Thanks, Ik heb jou foto van foto ook net bekeken maar ik zie toch echt wel een streep hoor . Gewoon even door testen en dan wens ik jou ook zo'n vette knaller toe . Niet iedere vrouw is hetzelfde natuurlijk.
wow, gezellig taart!! wat een supermooie test! gefeliciteerd!! (en alle andere zwangeren natuurlijk ook!!!)
Dankjewel onduidelijk . Ik ga er deze keer ook echt volop van genieten. Dit wordt ons derde en laatste kindje. Ik ga jou nog in de gaten houden en hopen dat je snel duidelijkheid krijgt .
Had je net ook al in je eigen topic gefeliciteerd Maar dit is een echte knaller!! Van harte gefeliciteerd!!
Ik had vanochtend een kv 2v5 testje gedaan. Veel te vroeg (5 dagen voor NOD), maar normaal gesproken heb ik altijd een compleet witte test en dit keer kwam er een suuuuuper licht streepje te staan. Hij is nog onmogelijk te fotograferen, maar ik heb nog nooit eerder zo'n kv test gehad waar iets op leek te staan. Heeft iemand hier dit ook wel eens gehad en bleek dan zwanger te zijn?