spannend meid!, ik zou zeggen morgen of overmorgen weer testen. Er zijn genoeg dames die hele lichte streepjes hadden en nu zwanger zijn.
Even wat druppels water erin doen Want ik zie niet goed of het echt een streep is, lijkt wat scheef te lopen? Je hebt vaker dat de urine niet goed opdroogt en het roze blijft steken en zo ziet het eruit alsof het een streep is...
moeilijk meid want ik zie ook vaak zogenaamde positieve testen en dan zijn het indrogers ik durf er niks over te zeggen...alleen dat als jij echt een roze streepje ziet het er goed uitziet natuurlijk
Het kan...........maar je zit nog maar 5 dagen voor nod dus alles is nog mogelijk dan moet het streepje over twee dagen iets duidelijker zijn iig
Frown, het hangt er vanaf of je hem binnen de 5 minuten hebt afgelezen. Dan is het positief, een streep=een streep. Na de 5 min. Wordt het n indroogstreep. Morgen nog n x Succes
Bedankt allemaal voor jullie hoopgevende, maar realistische woorden Mijn hubby en ik zitten in totaal drie jaar in de MMM en als dit een echte posi test op zou leveren, zou dat inhouden dat ik op de natuurlijke manier zwanger ben geraakt. Ik ben dus aan de ene kant heel sceptisch, maar aan de andere kant heb ik door alle klachten wel hoop gekregen. (Wat wel duidelijk was aan die niet te onderdrukken drang om te testen ) Hoe dan ook, ik ga proberen geduldig te zijn en over een paar dagen weer te testen.
tnx, hopelijk voor jou ook snel een knaller. Ik heb iig nog nooit iets gezien op een 2v5 als ik niet zwanger was. En een vriendin van me heeft net 4 dagen voor NOD positief getest met een 2v5, dus er is hoop!
He meiden, Ik lees hier ook al een tijdje mee... Nu heb ik een test en een vraag! Deze test is gedaan na 5 dagen laatste spuit pregnyl 1500. In het zh zeiden ze dat het na zo'n 5 dagen uit je lichaam is, maar op internet kom ik ook 7 dagen tegen?! Is deze nu ECHT positief??? (ik wil graag geloven dat de test anders veel lichter zou moeten zijn....)
Ha allemaal Ik had hier een paar dagen geleden ook mijn test neergezet die heel licht positief teste, ik daarna met predictor extra gevoelig getest: NEGATIEF. Dus nog maar een KV2voor5 ertegen aan en weer positief. Ik ben toen maar uitgegaan van positief en die predictor in de prullenbak gegooid. Twee dagen later opnieuw getest met KV en duidelijk positief nu Dus conclusie KV is gevoeliger dan predictor gevoelige test, haha
klopt, hier ook negaitief met predictor vroege test en posi met kruidvat 2v5 en 2v10 een clearblue. Ik geloof niet dat die predictors echt werken
@Sjak: Ik heb geen verstand van Pregnyll en zo.. Maar mij lijkt het me ook dat het dan niet zo'n knaller moet zijn Maar til er niet te zwaar aan, doe morgen over overmorgen nog een test. Hcg verdubbeld zich om de dag, dus dan zou hij donkerder moeten zijn, of op z'n minst hetzelfde..
@Sjak : Pregnyll is het HCG hormoon. dit vermindert per dag met de helft. Je rijtje wordt dus: Dag 1 1500 Dag 2 750 Dag 3 375 Dag 4 187.50 Dag 5 93.75 Dag 6 46.87 Dag 7 23.43 Dag 8 11 Dag 9 5 Na 9 dagen is het dus helemaal uit je lichaam. Natuurlijk hoop ik voor je dat het hardstikke raak is!!! Suc6 ermee!!! Hopenlijk heb je iets aan deze informatie
Ter aanvulling; een k2v5 test heeft 25 nodig om positief te testen. Ik zou inderdaad nog even een dag of 3 wachten (ik weet helaas hoe moeilijk dat is....). De testen van CB en predictor hebben meer nodig om positief te testen, vandaar dat die van de kruidvat positief kunnen zijn en die andere negatief Probeer hoop te houden meiden, kijk maar naar mijn onderschrift en banner !!