Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik wist al een tijdje dat ik zwanger was toch maar even voor de gein een zwangerschaps test er tegen aan gegooit

2. sjak

sjak Niet meer actief

Thanks, maar dat rijtje dat kende ik al en dat schijnt alleen op te gaan bij de 10.000 eenheden spuit... 5000 en 1500 gaat sneller uit je lichaam, zoals ze in het zh al zeiden zo'n 5 dagen, maar op allerlei forums enzo zie ik tot 7 dagen... Zondag mag ik trouwens officieel testen (datum meegekregen uit zh)
    Ik houd er wel rekening mee hoor dat het de pregnyl is, maar ik had een lichtere test verwacht dan en niet zo'n mooie!

Dank je voor jullie reacties!

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjak, ik zal voor je duimen!
    Heb geen verstand van pregnyl, maar dan idd zondag weer testen. Dan kan je het verschil goed zien.

4. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    wow, zag al mooie testen voorbij komen! Positesters gefeliciteerd! (en een hele mooie CB Digital gezien, top!)

Sjak, test over een dag of drie, vier nog eens.. Ik zal voor je duimen meid!

5. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    thanx voor de info...heb ik nooit geweten hihi...misschien is het handig om eens een keer eerst de handleiding te lezen en dan pas te gebruiken :D :D

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onduidelijk.. Ik zie wel een tweede streepje ja alleen zoals de andere meiden al zeiden, even je test wassen: 4 druppels water erin doen dan trekt het gelige weg en als er dan nog een tweede roze streep staat dan mag je er haast vanuit gaan dat je zwanger bent. Succes :)

Gezellige Taart.. Wauwww wat een ontzettende duidelijke, mooie, positieve, er niet omheen kunnen, test :p:p

Violetriot.. Mooiiii :D:D Dat zijn de echte duidelijke woorden he

Frownupsidedown.. Het kan nog alle kanten op, zowel de positieve als de negatieve. Even wachten en dan nog eens testen. Hopelijk heb je dan een mooie duidelijke streep:)

Sjak.. Ik heb geen verstand van pregnyl maar ik hoop dat je over een paar dagen een nog donkerder streepje te zien krijgt! Succes!

7. Alita

Alita Niet meer actief

mooi is ie he:D

8. Alita

Alita Niet meer actief

sorry kan er niks over zeggen want heb geen verstand van pregnyl....

Er staat wel een duidelijke streep dat wel;)

9. Alita

Alita Niet meer actief

Stom he terwijl de predictor toch zo`n 4dagen voor nod test is:( of niet?

Maar goed je bent zwanger!! Gefeliciteerd!!!!!:D

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    gefeli voor alle posi testers!!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!! Duidelijker kan niet!:D

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Anders over een paar daagjes nog eens testen, Hopelijk is ie dan donkerder! ;)

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

14. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Goedemiddag dames!

Vanmorgen wilde me man graag testen. Ik wilde het eigenlijk pas zondag doen omdat ik het te vroeg vind maar oke!

Nou ik kan er niet veel uit halen maar wel iets. Aangezien turen hartstikke leuk is, plaats ik mijn foto's hier even voor jullie. Ik heb goede hoop op een positieve test.

Veel plezier en tot zondag! hihi:p

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mmmm op de foto zie ik niks maar mischien dat je op de test zelf wel iets ziet is altijd duidelijker

16. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie idd niks...maar spannend zondag!!!
    Succes!

17. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal!

Willen jullie eens meekijken naar mijn rijtje ovu-testen? Klopt het dat ik tot nu toe geen positieve ovu-test heb gehad? Of zou die van gisteren (een-na-onderste) door kunnen gaan voor positief?

oh ja...ik weet dat het niet de zelfde tijden zijn continu...dit is echter het meest haalbare op dit moment ivm werk...hoop dat ik er toch wat uit kan afleiden..

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    als ik naar de streepjes kijk zou het best 6 okt kunnen zijn.
    en ik weet dat je schrijft over die tijden, maar op deze manier is het eigelijk zonden van je geld want waarschijnlijk heb je piek gemist

19. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ummi92

Ik zie nu nog niks.

20. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Jaa best jammer. De vorige zwangerschap zag je wel degelijk een streepje 4 dagen voor NOD.

Ik heb geduld aangezien ik dat de vorige 4 maanden niet had.

Deel Deze Pagina