Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hoeveelste ronde was dit dan?
    en ik snap dat je boos en teleugesteld bent...maar echt duidelijke testen had je ook niet...of wel:)

Heb je de testen nog? Anders maak eens een foto en dan kun je laten zien dat de kruidvat echt wel indrogers heeft

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks cindy!

dagen waarde pregnyl
    1-5000
    2-2500
    3-1250
    4-625
    5-312,5
    6-156,25
    7-78,125
    8-39,06
    9-19,53
    10-9,7

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    en ik zit 12 dagen na pregnyl...:)

4. Alita

Alita Niet meer actief

oh en dat zie je dan niet meer op de testen?
    NOu dan zit het toch goed!!:D

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nee dan is het eruit...
    maar ben nog wel voorzichtig heb eerder al mk's gehad vandaar!
    spannende komende dagen dus :)

6. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja ....ik begrijp het...

Nou dan hopen we op een plakbeeb zoals ze dat hier altijd zeggen;)

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    dankje!
    nou ik ga me visite komt zo om 3 uur hihi :p
    x

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mutsie balen maar had dat eerlijk gezegd ook verwacht.. Je testen waren super licht en zeker voor 8 dagen over tijd.. Zag eerlijk gezegd ook geen roze

Vind het dus ook belachelijk dat je HA dat zo zei! Hij heeft je valse hoop gegeven!

Je hebt 4 verschillende testen gedaan toch? Dus waarom zo afgeven op kv als de rest dat ook deed?

Hoop dat je snel ongi bent en volgende maand een knal positieve test kunt laten zien!!!! Ik duim voor je ;)

Diegene die haar wijntje nu laat staan hihi ben je naam vergeten sorry maar zou idd geen wijntje nemen! Hij is duidelijk genoeg ;)
    Gefeliciteerd! Hoop dat dit een plakbaby is en jullie over 8 maandjes een prachtige baby in je armen hebt!!

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    wonderbaby dankjewel!! :D
    dat was ik! maar ben nu weg hihi !!!:p
    lees later bij!
    xx

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mutsie.. aaaahrgg wat ontzettend balen zeg :(:( Je huisarts had het nooit zo mogen zeggen zonder nog enkel ander bewijs, maar dat terzijde. Dat is ook mijn mening..
    Ik hoop dat je deze klap goed kan verwerken en dat je er samen weer de moed voor vind om ervoor te gaan:) En dan willen we geen tuurtestjes meer zien, maar een super knal test :) Succes meidd!

Onewish.. Geen wijn voor jouw hihi, ik hoop dat je over een aantal dagen met een (nog) donker(der) streepje komt en dat je daadwerkelijk zwanger bent :D

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Mutsie ik heb nog eens in je profiel naar je testen gekeken en ik kan neregns echt een streepje op ontdekken? Ook ik vindt het stom dat je HA dit zomaar zei....maar goed hij/zij kon alleen iets zeggen over die testen he... OP je cb zie ik wel wat maar dat zie ik hier ook vaker, als het streepje niet even breed is dan is het idd een indroger. En testen niet meer na afleestijd bekijken, ook je HA heeft testen beoordeelt na afleestijd...

Alleen hoop ik nu voor je dat je dan ongi gaat worden meid....wahnt je cylcus id dus gewoon in de war? Maar ik weet niet ik welke ronde je zit nu...

Vindt het echt lullig voor je hoor, maar de volgende keer wachten op een duidelijke test voordat je denkt echt zwanger te zijn....en dan niet meer naar de stomme HA gaan...

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    dit is het resultaat van de cb test :D

Bekijk bijlage 178413

Sta weer helemaal opnieuw te shaken hahah..
    Ik wou het niet over de telefoon zeggen dus ben net even naar de prenatal geweest een slabber met grote broer gehaald (de shirtjes hadden ze helaas niet meer :( ) die ga ik straks aan mn man geven en dan daarna de cb test.. hij gaat dit echt niet geloven! Ben benieuwd, vind het zo spannend allemaal:D:D

Ik ga straks even precies uit tellen kijken of ik er achter kom hoe ver ik nu precies ben..

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Wauw, weer een paar mooie testen gezien!!
    Goldy, wat een knaller!!!
    Onewish, ook ik heb geen verstand van pregnyl, maar als dat uit je lijf is zeg ik positief!

Gefeliciteerd meiden!!!

En mutsie, wat enorm balen meid!!! :( Sterkte!

14. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    hihi, had het wel verwacht. Heel leuk dit. nogmaals GEFELICITEERD:D:D:D.

15. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hoi dames,

Mijn test van vandaag. Maandag is mijn nod. Ik durf na een mk en vmk niet blij te zijn:( Hopelijk gaat alles goed. Duimen jullie mee?

Bekijk bijlage 178425

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    cullen ik duim voor je!

goldy geweldig! zei het je toch, ben heel benieuwd naar B.'s reactie!! :D

17. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Bedankt wonderbaby. Andere postieve testers gefeliciteerd. En voor de wachtenden hopelijk hebben jullie ook snel een posi test.

18. Alita

Alita Niet meer actief

duim zeker voor je mee;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

mooie test!!

Ben benieuwd wat hij gaat zeggen dan!

20. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Cullen, ik duim!!!

Mutsie, wat vreselijk voor je. Sterkte meid! Ik zou ook heel erg diep in een put zitten. Ik vind het een heel verwarrend verhaal, zeker omdat de ha je ook al zwanger had verklaard... je denkt dan toch dat die mensen weten waar ze het over hebben! Hoop dat je snel een test hebt die niets te wensen overlaat. Dikke knuffel.

Goldy, je hebt de gedroomde testsituatie geloof ik. Zo even een testje doen omdat je toch wel nieuwsgierig bent en dan zo´n knaller posten, ik vind het fantastisch! Veel plezier met vertellen aan je man! Ben benieuwd hoever je bent.

Deel Deze Pagina