Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd toerist! Die zijn duidelijk!

Bedankt voor de reacties! Meer meningen zijn nog welkom...

Ik weet wel dat ik gewoon geduld moet hebben, maar daar ben ik gewoon niet goed in. Het liefst maak ik nu meteen weer een tripje naar de drogist, heb tenslotte ClearBlue nog helemaal niet gehad :)

Ik was al best gelukkig met al die vage streepjes, maar toen heeft die witte Predictor Vroeg het een beetje verknald..

Veel succes iedereen!

2. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    over de predictor hoor ik altijd negatieve dingen

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    predictor heeft meer hcg nodig...niet meer kopen dus...

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    poppe ik vind het er wel goed uitzien hoor.. je hebt met allemaal verschillende testen getest dus dan kun je niet vergelijken!

vandaag misschien nog met bijv. kruidvat testen en morgen weer dan kun je zien of er verschil is.. maar het gaat de goede kant op hoor!

5. sjak

sjak Niet meer actief

Profielfoto: de schoentjes heb ik bij mijn eerste ICSI gekregen van mijn zus en daarna in een la uit zicht gelegd. Vanmorgen na de test vond ik dit wel een mooie foto voor in het babyboek, ha ha ha!

Elina Joan, hoeveel testen heb jij al gedaan, mooi hoor!
    Phal, die worden ook mooi donkerder!
    Ummie, gaat goed, zegt genoeg het als ze donkerdere worden
    MissyMaaike, onze testen zijn nu op, maar het liefst ga ik zo naar de kruidvat en haal en nog (minimaal) 4
    Poppe, ik denk niet dat het indrooglijntjes zijn, maar ik denk ook wel dat je het beter bij één soort kan houden, nu kan je eigenlijk niet vergelijken....
    Toerist, leuk he dat woord zwanger op de test!!! Heb jij moeders v moeders al ingelicht? Ik wilde dat vanmorgen ook doen, maar dacht dat dat te vroeg was... Dus ik kan me nu al aanmelden??

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! Heb mooie testen voorbij zien komen zeg.

@poppe: ik zie zeker op die van kruidvat duidelijk een roze streepje en dat lijkt me geen indrooglijntje hoor. Op die andere testen zie ik ook wel wat behalve die ene dus inderdaad. Ik zou als ik jou was ook bij kruidvattesten blijven en morgen weer testen. Ze komen er dan wel pas laat te staan maar ook weer niet pas na een paar uur. Dus dat vind ik wel hoopgevend. Ben benieuwd!

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    of je geeft die 10 euro uit aan een leuk truitje voor de kleine je bent zwanger geniet testen zegen hellemaal niks over het beloop van je zwangerschap

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Poppe: die ene predictor vind ik trouwens ook behoorlijk duidelijk! Had nog even gekeken. Toch gek dat die andere helemaal wit blijft. Maar ja, als je ziet dat je op de meeste wel wat ziet, dan lijkt me dat je die ene test beter kunt negeren! Spannend!

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ha ha ha Missy Maaike, helemaal gelijk! (we hebben ook afgesproken dat we stoppen)

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Poppe dat zijn geen indrogers hoor.
    proficiat!

Toerist duidelijk zeg, proficiat!

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Haha tot je weer langs de kruidvat loopt en de test drang toeslaat ;) geniet lekker van je zwangerschap ;)

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zo die is duidelijk!! :D Van harte gefeliciteerd!!

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Je kunt je aanmelden bij mvm als je weet dat je zwanger bent. Bij mijn eerste IVF poging heb ik me aangemeld met 4 weken en 5 dagen, mevr. van MvM stond de dag erna op de stoep en ik mocht al gelijk meedoen omdat de zw-test positief was (en je dus het zwangerschapshormoon HCG aanmaakt). Bellen dus!!!!!!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!:D

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wauw dus toch zwanger!! :D Van harte gefeliciteerd!!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zie wel een vaag streepje! :D Over een paar dagen nog maar eens testen!:D

18. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Bedankt voor het reageren op mijn testen!!

Zwangere: Gefeliciteerd en genieten...!

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wies, uhm, ik lijk wel iets te zien :) Maar dat kan ook zijn omdat je weet waar de streep moet komen... Hopelijk over een paar dagen duidelijker!! :)

Poppe, lijken mij ook geen indrogers hoor. Lijkt mij zwanger... Wel vreemd van die negatieve predictor trouwens. Daar schijnen zelfs mannen streepjes op te plassen....hahaha. Maar goed, even een dagje overslaan met testen. Woensdag pas weer!!

@rest van de positesters, gefeliciteerd! :D

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zie een duidelijk streepje hoor!! :d
    Van harte gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina