evenstar, step, gefeliciteerd, die zijn duidelijk! ik heb geen tuurtest vandaag, hij is echt omowit. nog maar 11 dpo maar de moed zakt dan al in mijn schoenen, terwijl ik eigenlijk hartstikke goede hoop heb! bekkenpijn is er nog steeds, heb vanacht met een voedingskussen geslapen,haha. en werd vanacht wakker van gespannen boobs, dus we houden gewoon hoop!
@ beebiewens mooie testen en ze worden steeds duidelijker @ elina joan Super mooie test @ phal whahaha lang leve de kv Super mooi rijtje @ ummi Hele mooie stijging dus van harte gefeliciteerd @ poppe ik zie wel degelijk streepjes en ja miss een langzame stijging van het hcg en het is idd handiger om met dezelfde testen te testen als je wilt gaan vergelijken @ toerist Gefeliciteerd en nu lekker gaan genieten @ violet mooi rijtje en hij stijgt lekker @ kylie Ik zie hem "nog" niet hopelijk gauw een knaller @ step Ik zeg gefeliciteerd @ evenstar Ik denk.........ZWANGER
Nou, op 9 DPO vond ik een miniscuul beetje bloed bij afvegen. Een dag later begon het bruinverlies weer (ik was volledig overtuigd dat dat betekende dat het game over was voor deze ronde, omdat ik vorige keer ook bruinverlies had van 8 DPO tot aan mijn ongi op 14 DPO)... Maar weer een dag later hield het bruinverlies weer op! Dus vermoed dat ik op 9/10 DPO een innestelingsbloedinkje heb gehad. Vandaar! Heel veel kleine kwaaltjes, maar niks zo duidelijk dat ik het echt als kwaaltje zag; het had ook allemaal toeval kunnen zijn of tussen m'n oren kunnen zitten.. Spannend bij jou!! Ik vond de wachtdagen zooooo lang duren en het was nota bene pas m'n 1e echte ronde! Dus sterkte met wachten de komende dagen en ik duim voor je!
Nou dames, ik heb besloten gewoon op de roze wolk te gaan zitten hoor !! Wat een zegen... De eerste ronde raak! We zijn dolgelukkig . De wens van Beebiewens is in de maak . Dankjewel voor het meeturen naar mijn testjes de afgelopen dagen! Hij is vandaag duidelijk donkerder dan 2 dagen geleden dus begin het eindelijk een beetje te geloven .
Oke sinds vandaag wel bij vlagen wat misselijk, maar ik zit nog 4 dagen voor me nod, dus ik w8 rustig af
Had ik ook, zo'n beetje weeiig gevoel in mijn maag af en toe... Spannend hoor !! Ga je tot NOD wachten met testen?
Ja, ben ZO blij dat dat gelukt is! Mijn cyclus was eh, echt - eerst tijden geen ei en lange cyclussen (toen ook nog niet bezig en jasjes aan), toen we er voor gingen afgelopen juli ben ik gestopt met kolven (was donor), en had ik eerst een heel korte LF (5-10 dagen). Deze maand zouden we eigenlijk overgeslaan, maar dat is duidelijk niet waterdicht geweest Step, jij ook van harte! Ik heb op de een of andere manier wel college gegeven net, maar zit ver weg op een wolk