tsja....dat kan ik niet beloven, heb de kv2v5 thuis liggen, ik vind het alleen lastig om met ochtendurine te doen. (ik sta altijd veel te laat op en heb dan echt geen tijd om naar een lijntje te gaan turen) dus ik denk dat ik ga proberen te wachten tot zaterdag. Verder weinig kwaaltjes dus ik weet het gewoon niet zal je zien wordt ik morgen ofzo ongi. Mijn vorige cyclus had ik op 11 DPO mijn ongi en zit nu op 9....zucht
Aan alle positieve testers van de afgelopen dagen: van harte gefeliciteerd! Geniet van die roze wolk zou ik zeggen
Step.. Mooi streepje hoor Doe maar lekker gek vandaag hihi, het is je vergeven Evenstar.. Duidelijk hoor Lekker gaan genieten! Wies.. Wel balen maar goed, geen bloed geeft nog moed he. Hopelijk heb je snel een posi test in je handen Beebiewens.. Kijk dat is heel mooi om te zien he Super joh!! Klim maar lekker op je wolkje
aaaaah! heb vanmorgen de test weggelegd, neit blijven turen, en kon het net niet laten, en dan zie ik weer wat natuurlijk. ik weet dat het dan niet meer geld, en ik heb hem "gewassen" zoals ze dat hier noemen, en nu lijk ik toch echt een schaduw te zien, kijken jullie even mee? Uploaded with ImageShack.us
Sorry meiden maar geloof het zelf nog ff niet zo. Maar zien jullie hem ook duidelijk of wil ik hem te graag zien?? Wilde graag tot vrijdag (jarig) wachten maar had zulke krampen net dat ik dacht oke doe test dan is tie wit en dan kan ik het naast me neerleggen (zit 2 dagen voor nod) en dan krijg je dit. hihi
Wies, ik zie niks helaas... maar ik weet ook dat het er thuis altijd anders uit ziet dan op de foto. Over een paar dagen nog eens proberen? Amberliek, hier is geen twijfel meer over, gefeliciteerd met deze prachttest!
Sorry wies ik zie hem ook niet maar weet dat het soms heel moeilijk is om een tuurstreep op de foto te krijgen...die is vaak alleen te zien als je hem in negatief fotograveerd. Miss nog 2 daagjes wachten dan nog keer test doen. dank je wel meiden...hij is niet vaag/tuurderig dus...mag hem als posi tellen ookal is het nog geen knaller??? (zit 2 dagen voor nod)
jammer, had gehoopt dat iemand het ook had gezien. ik wilde hem nog in negtief zetten, maar geen idee hoe het werkt. iemand? nou ja, anders overmorgen nog een testje...
via je mobiel kun je bij optie's als je camera aanstaat aangeven welke kleurinstelling je wilt hebben. anders kun je de foto nog uploaden naar photobucket.com en daar kun je hem ook in negatief zetten. Sorry meis...weet hoe het is om graag je je streep te willen laten zien hoe tuurderig je streep ook is
Gefeliciteerd Amberliek!! Duidelijke streep hoor! Jij kan je wolkje op! Hoeveel DPO zit jij vandaag!? Ik wil ook testen....ook 2 dagen voor NOD, maar pas 7 DPO
Alle zwangere meiden, Gefeliciteerd! Ik wil graag even reageren op het testje van Wiesje, meid je maakt je zelf helemaal gek met dat getuur, zie je wel wat, zie je niks, als ik em zo hou dan, enzenz... Ik ben vandaag weer ongi geworden, en dat na veel hoop te hebben gekregen van de kv2v5, steeds lichte streepjes erop.. en die waren donkerder dan die van jou.. Ik raad aan om de testen na 5 a 10 minuten toch echt weg te gooien, en niet meer te turen! Is moeilijk ik weet het.. Ik ben nu helemaal van de kv af, ga er nooit meer mee testen, dit is nou al de 2e keer dat ze mij hoop hebben gegeven, met vrij duidelijke, -indroog?-streepjes.. Dus voor mij geen getest meer voor mn NOD.. Ik zie vanzelf als ik ongesteld wordt of niet.. En anders koop ik een digitale, geen getuur meer voor mij! Van het geld dat ik in al die testen heb gestopt, had ik vanavond met mn man in een duur vier-sterren restaurant kunnen eten!