idem hier, het geeft je steeds hoop en het eindigt niet zoals je graag zou willen. Vanaf nu langer wachten met testen en geen bloed geeft moed!
Arian, iedereen is positief over kruidvat 2v5, maar goed ervaringen kunnen verschillen.. Kan het niet zijn dat je evengoed een bevrucht eitje had, dat het niet gered heeft?! Dit schijnt een behoorlijk percentage van de vruchtjes te zijn. (weet geen precieze getallen) En tja, testen voor NOD.. lastig om niet te doen, maa rook ik probeer het te vermijden.. voorkomt nog meer teleurstellinge
Volgens mijn gynaecoloog red maar 1 op de 4 zwangerschappen het. Het probleem is dat we veel te vroeg testen, waardoor we steeds denken dat het goed zit maar uiteindelijk krijg je toch een bloeding. Ik heb de raad gekregen om pas een week na mijn NOD te testen om teleurstelling te voorkomen. Ik heb ook altijd getest met 2v5 en inderdaad postitief maar dit zegt nog niets. Ik raad iedereen een bloedname aan, om je waarde te bepalen dit zegt al veel.
Amberliek.. Ook via deze weg wil ik je super feliciteren Het is je zo gegund, ik zei toch dat Spanje een vruchtbaar landje was denk dat ik er ook maar heen ga hahaha Wies.. Sorry maar ik zie echt niks
Ook dat is niet waar een bloedname heeft het ook niet altijd bij het juiste eind! Ik was wel zwanger en ik wist het zeker en voelde me ook echt zwanger. Bloedname was niks helemaal niks. 3 dagen er na test ik positief was een echte knaller! Dus wat het beste blijft is gewoon je menstruatie afwachten na een week nog niks of 2 weken dan gewoon een testje er tegen aan gooien! Tegenwoordig zitten dokters en huisartsen er vaker naast dan dat je zelf zit!
Wies31 ik zie echt niks meid... Amberliek das duidelijk streepje! Ik ben altijd tevreden geweest over de 2v5. Deze hebben mij gered, omdat ik zo erachter kwam dat ik nog steeds hcg aanmaakte 3 maanden na mijn miskraam. Zolang je je maar niet gek tuurt op schaduwen die er wel of niet zijn. En inderdaad, misschien is er wel een bevrucht eitje geweest die het niet heeft gered. Ieder z'n eigen ervaringen natuurlijk...
ik zie niks meid en dat wassen is ook niks hoor...daardoor kreeg ik ook streepjes die er niet waren Er moet gewoon gelijk iets te zien zijn is dat niet zo weggooien die test
Het kan idd zijn dat er wel iets zat, maarja dat weet je nooit he..? Natuurlijk zijn alle ervaringen anders, anderen vinden kv helemaal goed! Misschien had ik dat ook wel gevonden als het eens echt raak was geweest haha Ik zat me ook altijd blind te staren en idd, na 10 min kwam er dan ook wel wat, maarja dat is toch echt negatief, ben ik nou achter.. Ik ga het niet meer doen, als mn ongi uitblijft pak ik er een testje bij en anders niet.. Kost alleen maar tijd, geld en hoop..! Sorry hoor, ben misschien een beetje cynisch, maar ben ook weer ongi geworden.. Over 4 weken, praat ik misschien weer heel anders haha
cindy, wat lief, bedankt, en idd, zo negatif als wat. en ik weet het hoor, wat jullie allen zeggen, het geldt helemaal niet meer na de tijd, en voor de nod is niet verstandig. ik zeg het zelf ook vaak genoeg tegen anderen hier op de zw.pagina, maar dat is dan vaak als ik zelf al ongi was geworden,haha. leef nu weer in zo'n roes. sorry voor de tuurtesten waar niets op te turen was, ik hoop nog deze ronde met iets te komen waar wel degelijk iets op te turen valt! bedankt voor het geduld in ieder geval!
Wies geen sorry zeggen meis! Daar is dit topic toch voor volgende test als je niet zeker ben gewoon weer hier neergooien hoor Step: van harte meis!!!
Zie een schaduw lijntje en ja was buiten de tijd zou nog ff wachten en dan over een paar dagen nog is proberen
Duidelijk hoor GEFELICITEERD............en alvast gefeliciteerd met je verjaardag (voor ik het vergeet )